کد خبر : 7468
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

روش رژیم غذایی کاهش وزن روملو لوکاکو ستاره فوتبال

روش رژیم غذایی کاهش وزن روملو لوکاکو ستاره فوتبال

روملو لوکاکو چگونه اضافه وزن خود را کنترل می کند، روش رژیم غذایی و کاهش وزن روملو لوکاکو ستاره فوتبال جهان چگونه است و وی چگونه به دنبال کاهش وزن است. در مارال نیوز بخوانیم. شاید اولین تصویری که از کسانی که نسبت به فوتبال و بازیکنان آن شناخت نداشته باشند؛ با دیدن روملو لوکاکو

روملو لوکاکو چگونه اضافه وزن خود را کنترل می کند، روش رژیم غذایی و کاهش وزن روملو لوکاکو ستاره فوتبال جهان چگونه است و وی چگونه به دنبال کاهش وزن است. در مارال نیوز بخوانیم.

شاید اولین تصویری که از کسانی که نسبت به فوتبال و بازیکنان آن شناخت نداشته باشند؛ با دیدن روملو لوکاکو در ذهن نقش ببندد پایان یافتن عمر فوتبالی کسی باشد که طبق تصویر زیر دارای اضافه وزن است. البته منظور ما فوتبال حرفه ای در سطح اروپاست که مطمئنا با اضافه وزن و چاقی بیش از حد و دوندگی زیاد و تمرینات فشرده تیمها نمی توان با چنین سبک و سیاقی چندان موفق شد.

اما روملو لوکاکو نشان داده که به خوبی می تواند رژیم غذایی بگیرد و او یکبار هم این کار را کرده و موفق شده بود.

پایین آوردن وزن ستاره فوتبال

روملو لوکاکو سال قبل اینتر را به مقصد چلسی ترک کرد. او در آن مقطع شرایط فیزیکی بهتری نسبت به امروز داشت اما حالا لوکاکو بعد یک سال دوری به باشگاه سابقش اینتر برگشته با بحران اضافه وزن مواجه شده است.

روملو لوکاکو در حال حاضر تنها 29 سال سن دارد به مراتب بیشتر از سنش نشان مداده و اضافه وزن قابل توجهی را نیز تجربه می کند.

روش روملو لوکاکو برای کاهش وزن

اما روش روملو لوکاکو برای کاهش وزن چیست. لوکاکو پیش از این نیز با تمرینات انفرادی بسیار سخت و طاقت فرسا و البته زیر نظر متخصصان تغذیه بر اساس اصول علمی و همچنین نظارت کادر فنی یکبار این کار را انجام داده و حالا می خواهد بار دیگر کار گذشته خود را تکرار کند.

لوکاکو وقتی که در منچستر بود هنگام پیوستن به اینترمیلان شرایط دقیقی مثل الانش داشت اما توانست با حفظ روحیه و تلاش خود و با بهره گیری از تجربیات متخصصان تغذیه و کادر فنی به تناسب اندام مدنظر خود برسد.

لوکاکو قبلا 101 کیلو وزن داشت و حالا تمام تلاشش را برای بازگشت به وزن سابق خود خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آیا خوردن حبوبات باعث چاقی می شود؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] می شود یا باعث کاهش وزن و لاغری خواهد […]

trackback
چرا لوکاکو در بازی های اینتر همچنان غایب است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نیافتن روملو لوکاکو در ترکیب اینتر […]