کد خبر : 13982
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

پرسپولیس با تمام قدرت و بدون مصدوم مقابل تراکتورسازی

پرسپولیس با تمام قدرت و بدون مصدوم مقابل تراکتورسازی
در تقابل پرسپولیس با تراکتورسازی، تیم پرسپولیس چند مصدوم دارد و آیا با نفرات اصلی خود می تواند مقابل تیم مقتدر و خوب تراکتور قرار بگیرد؟؛

آیا پرسپولیس تهران مقابل تراکتورسازی مصدوم دارد؟ غایبان پرسپولیس مقابل تراکتورسازی چه کسانی هستند و ایا این تیم می تواند با تمام نفراتش مقابل تراکتور که در هفته های اخیر از نظر کسب نتیجه خوب عمل کرده قرار بگیرد؟

به نظر می رسد که پرسپولیس برای قرارگیری در مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم لیگ برتر مشکلی از نظر مصدومان «البته با فاکتور گرفتن شیخ دیاباته که البته از ابتدای فصل نیز با این تیم بازی نکرده است» نداشته و با تمام قوا می تواند مقابل حریف خوب خود قرار بگیرد.

یکی از بزرگترین مصدومان پرسپولیس سعید صادقی هافبک جدید و تاثیرگذار این تیم بود که در تمرینات تیم ملی دچار مصدومیت شد، البته با بررسی آخرین شرایط جسمانی و فنی او به نظر می رسد که وی می تواند طی روزهای آتی تمریناتش را با پرسپولیس به صورت گروهی آغاز کند و در ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتورسازی نیز قرار بگیرد.

پرسپولیس با تمام قدرت و بدون مصدوم مقابل تراکتورسازی

دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز روز یکشنبه دهم مهرماه بعد از بازگشت ملی پوشان از اردوی اتریش از ساعت شش و نیم عصر برگزار خواهد شد و پرسپولیس در دیداری که میزبان هم هست؛ امید زیادی برای پیروزی در این دیدار برای حفظ موقعیت خود در صدر جدول دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آیا پنالتی پرسپولیس مقابل تراکتور روی عبدی درست بود؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] انتهایی بازی تراکتورسازی و پرسپولیس که […]