کد خبر : 10177
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

ثبت رکورد بد پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ

ثبت رکورد بد پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ

ورزش مارال نیوز؛ در دو هفته ابتدایی لیگ برتر پرسپولیس تهران رکورد بدی از خود برجای گذاشت و آن شکست و عدم توفیق در امر گلزنی و همچنین ایجاد موقعیتهای خطرناک زیاد روی دروازه حریفان بود. پاشنه آشیل پرسپولیس پیش تر از این نیز خط حمله این تیم عنوان شده بود و به نظر می رسید

ورزش مارال نیوز؛ در دو هفته ابتدایی لیگ برتر پرسپولیس تهران رکورد بدی از خود برجای گذاشت و آن شکست و عدم توفیق در امر گلزنی و همچنین ایجاد موقعیتهای خطرناک زیاد روی دروازه حریفان بود.

پاشنه آشیل پرسپولیس پیش تر از این نیز خط حمله این تیم عنوان شده بود و به نظر می رسید در این دوره نیز پرسپولیس در خط حمله با مشکلاتی مواجه شده است.

ناکامی پرسپولیس در گلزنی در دو هفته نسخت مقابل تیمهای ذوب آهن اصفهان و فولاد این تیم را جزو معدود تیمهای بدون گل زده کرد تا پرسپولیس رکورد بدی را از خود در گل نزدن به رقبا در دو هفته ابتدایی لیگ ثبت کند.

با توجه به اینکه پرسپولیس از هفته آینده می تواند یورگن لوکادیا را استفاده کند باید ببینیم در فاز هجومی پرسپولیس چه تغییراتی ایجاد خواهد شد و طلسم گل نزدنهای پرسپولیس می تواند بشکند یا همچنان باید هواداران در حسرت دیدن شادی گل بازیکنان محبوب تیمشان باشند.

پرسپولیس دو تساوی از دو بازی نخست خود در لیگ برتر کسب کرده و تداوم این روند به از دست دادن جایگاه پرسپولیس در لیگ برتر می تواند بیانجامد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها