کد خبر : 5011
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶

رکورددار بیشترین بازی بازیکنان لژیونر با لباس پرسپولیس

رکورددار بیشترین بازی بازیکنان لژیونر با لباس پرسپولیس

کدام بازیکنان غیرایرانی لژیونر پرسپولیس از ابتدا تا کنون بیشترین بازی را برای پرسپولیس تهران انجام داده است و رکورددار این بخش چه کسی است؟ بشار رسن هافبک پرسپولیس به باشگاه صد تایی های پرسپولیس اضافه شده و با انجام 104 بازی برای قرمزهای پایتخت، رکورددار بیشترین بازی یک لژیونرخارجی در این باشگاه است. بعد

کدام بازیکنان غیرایرانی لژیونر پرسپولیس از ابتدا تا کنون بیشترین بازی را برای پرسپولیس تهران انجام داده است و رکورددار این بخش چه کسی است؟

بشار رسن هافبک پرسپولیس به باشگاه صد تایی های پرسپولیس اضافه شده و با انجام 104 بازی برای قرمزهای پایتخت، رکورددار بیشترین بازی یک لژیونرخارجی در این باشگاه است.

بعد از رسن، نیلسون کوریا دروازه بان پرسپولیسی ها با 73 بازی و در ادامه گادوین منشا با 63 بازی در جایگاه های بعدی قرار دارند.

مایکل اومانیا و تیاگو فراگای و بوژیدار رادوشویچ نیز به ترتیب با 51، 48 و 45 بازی در جایگاه های بعدی دارای بیشترین بازی برای پرسپولیس به عنوان بازیکن خارجی هستند.

نکته قابل توجه در این فهرست، قرارگیری دو دروازه بان خارجی یعنی نیلسون و رادوشویچ در بین 5 بازیکن خارجی با بیشترین بازی برای پرسپولیس است.

البته چنانچه مهاجم سابق پرسپولیس از گل گهر خارج شده و به پرسپولیس بپیوندد، می تواند رکورد بشار رسن را نیز شکسته و در صدر بازیکنان خارجی با بیشترین بازی برای قرمزهای پایتخت قرار گیرد.

هم اکنون صحبتهایی با منشا انجام شده البته این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده و باید منتظر روزهای آتی برای قبول کردن یا عدم توافق باشگاه پرسپولیس با گادوین منشا برای حضور در پرسپولیس باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تیمهای باشگاهی پرسپولیس، شیمیزو اس […]