کد خبر : 31067
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

تغییرات در قرارداد هری کین با بایرن مونیخ مدنظر تاتنهام قرار گرفت

تغییرات در قرارداد هری کین با بایرن مونیخ مدنظر تاتنهام قرار گرفت
به نظر می رسد که تعلل در پرواز هری کین به آلمان و حضور در بایرن مونیخ رخ داده است. در شرایطی که همه چیز آماده حضور هری کین در آلمان بود اما به یکباره همه چیز تغییر کرد؛

به نظر می رسد که تعلل در پرواز هری کین به آلمان و حضور در بایرن مونیخ رخ داده است. در شرایطی که همه چیز آماده حضور هری کین در آلمان بود اما به یکباره همه چیز تغییر کرد.

اسکای اسپورت در این باره نوشته که گویا تاتنهامی ها تمایل دارند مجددا با هری کین وارد مذاکره شوند. بنابراین آنان در صدد تاخیر انداختن انتقال کاپیتان تیم ملی انگلیس و تاتنهام هستند.

به این علت نیز اجازه ای برای پرواز این مهاجم گلزن به آلمان نداده اند.

در شرایطی این خبر مذکور به هری کین اعلام شده که وی در مسیر رسیدن به فرودگاه بود. اما به یکباره از تصمیم تاتنهامی ها اطلاع یافت.

در نهایت هری کین با وجود آماده شدن برای حضور در آلمان و مونیخ به دلیل قصد تاتنهام برای تغییر در شرایط قرارداد نتوانست راهی آلمان شود. احتمالا طی روزهای آتی تصمیم گیری نهایی در باره شسرنوشت هری کین انجام شود.

هری کین

هری اِدوارد کِین بزرگترین نقل و انتقالات بایرنی ها

هری اِدوارد کِین بازیکن سی ساله ای بوده که در پست تخصصی مهاجم بازی می کند. بایرن برای این که بتواند در خط هجومی خود روند تیمش را بهتر کند دست به دامان هری اِدوارد کِین شده و بمب نقل و انتقالاتی را با خرید هری اِدوارد کِین منفجر کرد. این خرید و انقتال بزرگ البته هنوز در حال چکش کاری بوده و احتمالا بندهای قرارداد و انتقال این بازیکن گران قیمت دستخوش تغییراتی نیز شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها