کد خبر : 28575
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

زمان بازی های سوپرلیگ ترکیه در هفته سی و چهارم

زمان بازی های سوپرلیگ ترکیه در هفته سی و چهارم
در سی و چهارمین هفته سوپرلیگ ترکیه سه بازی حساس در شهرهای مختلف ترکیه برگزار خواهد شد. بازی هایی که امروز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه پیگیری می شوند.؛

در سی و چهارمین هفته سوپرلیگ ترکیه سه بازی حساس در شهرهای مختلف ترکیه برگزار خواهد شد. بازی هایی که امروز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه پیگیری می شوند.

تیم فوتبال سیواس اسپور میزبان کاسیم پاشا از ساعت 17:30 دقیقه خواهد بود. آلانیا اسپور نیز از ساعت 20:30 دقیقه به مصاف قونیه اسپور خواهد رفت. در همین ساعت نیز استانبول اسپور میزبان گالاتاسرای پرمهره و شناخته شده مدعی در لیگ ترکیه خواهد بود.

گالاتاسرای در آخرین بازی خود مقابل استانبول اسپور توانسته بود این تیم را در بهمن ماه سال گذشته در خانه خود 2 بر یک شکست دهد.

گالاتاسرای در لیگ ترکیه نیز توانسته در 5 بازی گذشته خود مقابل سایر رقبا در سوپرلیگ ترکیه 3 پیروزی، یک تساوی و یک شکست مقابل بشیکتاش داشته باشد. نتایج نسبتا قابل قبولی که از روند خوب رو به جلوی گالاتاسرای ترکیه خبر می دهد.

زمان بازی های سایر لیگ ها در انگلیس و هلند

علاوه بر این در چمپیونشیپ انگلیس نیز یک بازی بین دو تیم لوتون و ساندرلند از ساعت 22:30 دقیقه برگزار می شود. در اردیویسه هلند نیز امروز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه آژاکس در خارج از خانه میهمان خرونینگن خواهد بود. آژاکسی که همواره از مدعیان بوده و البته در این فصل نتوانست به قهرمانی برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها