کد خبر : 29584
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۴

زمان شروع فینال لیگ ملت‌های اروپا و ساعت بازی رده بندی

زمان شروع فینال لیگ ملت‌های اروپا و ساعت بازی رده بندی
چه ساعت و روزی بازی  فینال فوتبال لیگ ملت های اروپا برگزار خواهد شد. برنامه لیگ ملت های اروپا مشخص شده و طی آن زمان زیادی تا شروع فینال لیگ ملت‌های اروپا باقی نماینده است؛

چه ساعت و روزی بازی  فینال فوتبال لیگ ملت های اروپا برگزار خواهد شد. برنامه لیگ ملت های اروپا مشخص شده و طی آن زمان زیادی تا شروع فینال لیگ ملت‌های اروپا باقی نماینده است.

طبق برنامه ریزی انجام یافته در روز 28 خرداد ماه و در ساعت 22:15 دقیقه شب دیدار حساس فینال فوتبال لیگ ملت‌های اروپا شروع خواهد شد.

دیداری که یک پای آن کرواسی تیم آماده و یکدست این روزها است.  پای دیگر دیدار فینال نیز بین اسپانیا و ایتالیا یک تیم دیگر خواهد بود.

همچنین دیدار رده بندی لیگ ملت های فوتبال اروپا نیز برای تعیین تیم سوم در همان روز یعنی 28 خرداد 1402 در ساعت 16:30 دقیقه شروع خواهد شد.

پیش تر از این انتقاداتی از سوی برخی رسانه ها وجود داشت. که بهتر بود دیدار رده بندی لیگ ملت های اروپا یک روز قبل تر از دیدار فینال و در ساعات محدود به شب برگزار شود. ولی برنامه ریزان این مسابقات دیدار رده بندی و فینال لیگ ملت های اروپا را در یک روز چینش و برنامه ریزی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها