کد خبر : 29605
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

شجاعت در ارائه بازی هجومی اسپانیا را برنده دیدار با ایتالیا کرد

شجاعت در ارائه بازی هجومی اسپانیا را برنده دیدار با ایتالیا کرد
شجاعتی که تیم ملی اسپانیا در انجام بازی هجومی و ایجاد حملات گسترده روی دروازه ایتالیا داشت باعث شد تا آنها سرانجام به برد رسیده و راهی دیدار نهایی لیگ ملت های فوتبال اروپا شوند؛

شجاعتی که تیم ملی اسپانیا در انجام بازی هجومی و ایجاد حملات گسترده روی دروازه ایتالیا داشت باعث شد تا آنها سرانجام به برد رسیده و راهی دیدار نهایی لیگ ملت های فوتبال اروپا شوند.

در شرایطی که ایتالیایی ها بازی دفاعی از خود به نمایش گذاشته بودند. آنها دل به ضد حمله دوخته بودند. در نهایت در نیمه دوم نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند.

تیم ملی اسپانیا در نهایت توانست روی گل های یرمی پینو و خوسلو در مقابل تنها گل چیرو ایموبیله از روی نقطه پنالتی ایتالیا 2 بر 1 به پیروزی برسد.

خوسلو که در دقیقه 85 جایگزین آلوارو موراتا مهاجم ناکام در گلزنی شده بود. چهار دقیقه بعد از حضور خود موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

اسپانیا حریف کرواسی در فینال اروپا شد

اسپانیا با این برد راهی فینال لیگ ملت های فوتبال اروپا شد تا مقابل کرواسی قرار بگیرد. دیدار رده بندی نیز بین ایتالیا و هلند برگزار خواهد شد. دیدار نهایی نیز در شرایطی بین اسپانیا و کروات ها برگزار می شود که هر دو تیم نشان دادند عیار و کیفیت بالایی دارند. مطمئنا هر دو بازی فینال و رده بندی بسیار تماشایی و پرهیجان دنبال خواهد شد.

کرواسی پیش از این توانسته بود 4 بر 2 هلند میزبان را جلوی دیدگان هوادارانش شکست داده و راهی دیدار فینال شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها