کد خبر : 21559
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

سازماندهی نداشتن پاری سن ژرمن در زمین مسابقه

سازماندهی نداشتن پاری سن ژرمن در زمین مسابقه
پاری سن ژرمن در زمین مسابقه نتوانست آن سازماندهی مورد انتظار را داشته باشد.؛

کریستوف گالتیه بر این اعتقاد است تیم پاری سن ژرمن در دیدار دیشب نتوانسته سازماندهی خوبی داشته باشد. آنها با سازماندهی نامطلوب خود در زمین سه امتیاز ارزشمند بازی را از دست دادند.

دیشب پاری سن ژرمن در لیگ یک فرانسه مقابل تیم دوم جدول لانسی قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد. بعد این شکست گالتیه اعلام کرد تیمش اشتباه های زیادی را انجام داد. لانسی نیز به شایستگی برد. عقب افتادن سریع ما باعث شد تا در ادامه مسیر به شکل مناسب کار نکنیم. البته سریع به گل تساوی دست یافیتیم اما دو گل بدی را خوردیم که می توانستیم با دفاع خوب مانع از آن شویم.

گالتیه تصریح کرد: به ویژه بر روی دومین گلی که خوردیم می توانستیم بهتر کار کنیم. چرا که روی ضد حمله آن را دریافت کرده و آنها ما را به شکل جالبی غافل گیر کردند. بایستی مقابل تیمی مثل لانسی سازماندهی شده عمل می کردیم.

سرمربی پاری سن ژرمن یادآور شد: با بازیکنان تیمش در خصوص این باخت صحبت خواهد کرد و از جنبه های مختلف به موضوع نگاه می کند تا بررسی دقیقی داشته باشد.

گالتیه

گالتیه و شکستی که انتظارش را نمی کشید

اکنون پاری سن ژرمن با مربیگری گالتیه پیرو شکستی که انتظارش را نمی کشید در همان امتیاز 44 امتیاز باقی ماند و لانس نیز 40 امتیازی است. با این برد فاصله امتیاز لانسی با تیم اول یعنی پاریس به عدد 4 رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها