کد خبر : 2484
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۵۷

عکس روزنامه قدیمی دنیای ورزش در دهه 60

عکس روزنامه قدیمی دنیای ورزش در دهه 60

عکس روزنامه و هفته نامه های قدیمی ورزشی، دکه های روزنامه و تیتر مجلات قدیمی، تیتر روزنامه های ورزشی و عکس مجلات قدیمی، عکس روزنامه قدیمی دنیای ورزش در دهه 60 را ببینید. سادگی، تیترهای جذاب و همچنین نوستالوژی بودن اتفاقات خاص و شیرین دهه های 60 و قبل از آن روزنامه ها و هفته

عکس روزنامه و هفته نامه های قدیمی ورزشی، دکه های روزنامه و تیتر مجلات قدیمی، تیتر روزنامه های ورزشی و عکس مجلات قدیمی، عکس روزنامه قدیمی دنیای ورزش در دهه 60 را ببینید.

سادگی، تیترهای جذاب و همچنین نوستالوژی بودن اتفاقات خاص و شیرین دهه های 60 و قبل از آن روزنامه ها و هفته نامه ها و مجلات ورزشی قدیمی از نکات بارز است.

عکسی از روزنامه قدیمی دنیای ورزش در دهه 60 را می بینید.

عکس روزنامه قدیمی دنیای ورزش در دهه 60

عکس روزنامه قدیمی دنیای ورزش در دهه 60

در عکس قدیمی و تیتر روزنامه دنیای ورزش قدیمی آن روزها، عکس و نقدی از ناصر محمد خانی می بینید.

در آن روزها که دنیای ورزش هم به آن اشاره کرده، محمدخانی تنها 24 سال سن داشته و پیش از پیوستن به پرسپولیس در تیم بانک ملی توپ می زد.

پیشتر عکس روزنامه ورزشی قدیمی قبل انقلاب در نقد تیم ملی فوتبال را نیز در سایت مارال نیوز قرار داده بودیم که مشاهده آن برای بازیکنان و فوتبال دوستان قدیمی شاید خالی از لطف نباشد.

هفته نامه دنیای ورزش در آن روزها که به نقد ورزشهای توپی مختلف نیز می پرداخت، از جمله مجلات و روزنامه های قدیمی پرطرفدار بین ورزش دوستان و طرفداران  ایرانی بود.

در این دوران، دنیای ورزش به صورت هفته نامه منتشر می شد، محمدخانی با لباس آبی قبل از پیوستن به پرسپولیس و در کنار شاهین بیانی دیده می شود.

عکس مذکور هفته نامه قدیمی دنیای ورزش مربوط به بازی بانک ملی و استقلال بود که در نهایت با نتیجه یک یک مساوی به پایان رسید.

در زیر تصویری از محمدخانی پرسپولیسی بازیکن باسابقه و تیزپای مهاجم بانک ملی و پرسپولیس:

عکس روزنامه قدیمی دنیای ورزش در دهه 60

عکس روزنامه قدیمی دنیای ورزش در دهه 60

محمدخانی در این دیداری که در هفته نامه قدیمی دنیای ورزش نیز عکس و توضیحاتش قرار داده شده؛ در دقایق پایانی توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس قدیمی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی المپیک | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] عکس روزنامه قدیم… […]