کد خبر : 11170
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

دو ضربه تیرک خورده پاریسی ها و امتیاز برباد رفته

دو ضربه تیرک خورده پاریسی ها و امتیاز برباد رفته

خبر مارال نیوز؛ تقابل موناکو با تیم پاری سن ژرمن با دو بار برخورد توپ به تیرک دروازه ازسوی پاریسی ها همراه شد, تیرک هایی که یکبار توسط لیونل مسی و یکبار توسط امباپه به سمت دروازه موناکو نواخته شدند تا با بدبیاری آنها دو امتیاز حساس مسابقه را بر باد رفته ببینند. در شرایطی

خبر مارال نیوز؛ تقابل موناکو با تیم پاری سن ژرمن با دو بار برخورد توپ به تیرک دروازه ازسوی پاریسی ها همراه شد, تیرک هایی که یکبار توسط لیونل مسی و یکبار توسط امباپه به سمت دروازه موناکو نواخته شدند تا با بدبیاری آنها دو امتیاز حساس مسابقه را بر باد رفته ببینند.

در شرایطی که پاری سن زرمن می توانست پیروز این مسابقه شده و با کمی دقت و البته خوش شانسی امتیازات لازم این دیدار را از چنگ حریف برباید اما این اتفاق نیافتاد تا تقسیم امتیاز بین دو تیم رقم زده شود.

تنها گل پاریسی ها را نیز در دقیقه 69 نیمار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

انتقادهایی که از امباپه در این دیدار شد به مراتب بیشتر از سایر بازیکنان بود چرا که او در این بازی یک فرصت بسیار عالی برای باز کردن دروازه خالی را از دست داده و آن را به تیرک دروازه زد و این در حالی است که انتظار باز کردن این دروازه از سوی هر بازیکنی ساده ترین کار ممکن بود اما به هر حال فوتبال روی خوشش را روز گذشته به امباپه و سایر بازیکنان پاریسی نشان نداد تا آنها دو امتیاز حساس مسابقه مقابل موناکو را از دست بدهند و به تک امتیاز راضی باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها