کد خبر : 33500
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

ساعت بازی والیبال ایران با ایتالیا و کوبا در خرداد 1403

ساعت بازی والیبال ایران با ایتالیا و کوبا در خرداد 1403
در هفته نخست این مسابقات ترکیه و برزیل میزبانی خواهند داشت و در هفته دوم نیز ژاپن و کانادا وظیفه میزبانی را عهده دار خواهند بود.؛

در روزهای ابتدایی خرداد ماه سال 1403 در لیگ ملتهای والیبال جهان 2024 تیم ملی والیبال ایران با ایتالیا و کوبا بازی خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملتهای 2023 والیبال در روز شنبه 5 خرداد با ایتالیا بازی خواهد داشت. همچنین روز یکشنبه نیز به مصاف کوبا خواهد رفت. این بازی در ششم خرداد خواهد بود.

دیدار ملی پوشان بلندقامت کشورمان با ایتالیا در روز شنبه پنجم خرداد ماه راس ساعت 12 بامداد برگزار خواهد شد. همچنین دیدار با کوبا نیز روز یکشنبه برابر با ششم خرداد 1403 درساعت 3:30 دقیقه صبح خواهد بود.

روز و ساعت بازی والیبال ایران با ژاپن و برزیل و بلغارستان

گفتنی است ملی پوشان کشورمان با ژاپن نیز در روز سه شنبه 15 خرداد در ساعت 13:50 دقیقه بازی می کنند. با برزیل نیز در ادامه بازی های لیگ ملتهای والیبال در روز پنجشنبه هفدهم خرداد از ساعت 6:30 دقیقه صبح بازی خواهیم داشت. دیدار با بلغارستان نیز در هفته دوم رقابت ها از ساعت 6:30 صبح روز جمعه 18 خرداد و با ترکیه در روز شنبه 19 خرداد در همان ساعت 6:30 خواهد بود.

پیش تر از این تیم ملی والیبال ایران در دوره پیشین رقابت های لیگ ملتهای والیبال در بین 16 تیم در رتبه 14 رقابت ها قرار گرفت تا با پایین آمدن رنکینگ کشورمان در جدول کار دشواری به منظور صعود به المپیک داشته باشیم.

تنها در فاصله چند هفته مانده به شروع بازی های المپیک رقابت های لیگ ملتهای والیبال 2024 آغاز می شود تا تکلیف دیگر تیم های صعود کننده با این مسابقات نیز مشخص گردد.

در هفته نخست این مسابقات ترکیه و برزیل میزبانی خواهند داشت و در هفته دوم نیز ژاپن و کانادا وظیفه میزبانی را عهده دار خواهند بود. میزبانی از هفته سوم نیز بر عهده اسلوونی و فیلیپین خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها