کد خبر : 12797
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

هیجان زدگی ژاوی از بازی بارسلونا با بایرن مونیخ

هیجان زدگی ژاوی از بازی بارسلونا با بایرن مونیخ

ژاوی هرناندز اعلام کرد بازی امشب تیم خود مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا یک چالش بزرگ بوده و از این اتفاق پرچالش خیلی هیجان زده هستیم. به گفته مربی هیجان زده بارسلونا، بر اساس نتیجه گرفتن در یک بازی نمی شود ارزیابی دقیق و کاملی از تیم انجام داد و چه پیروز شده

ژاوی هرناندز اعلام کرد بازی امشب تیم خود مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا یک چالش بزرگ بوده و از این اتفاق پرچالش خیلی هیجان زده هستیم.

به گفته مربی هیجان زده بارسلونا، بر اساس نتیجه گرفتن در یک بازی نمی شود ارزیابی دقیق و کاملی از تیم انجام داد و چه پیروز شده یا ببازیم و یا با تساوی از زمین خارج شویم چیزی عوض نمی شود اما بر این اعتقادم که دیدار با بایرن مونیخ چالش بزرگی برای بارسلونا است و اگر آنها را بتوانیم ببریم دستاورد و عملکرد بزرگ مهمی را به دست خواهیم آورد.

ژاوی سرمربی بارسلونا تاکید کرد برای بازی مقابل بارسلونا نیاز صد در صدی به استفاده از بازیکنان باتجربه تر ندارد و آنچه که برای وی حائز اهمیت بوده خفظ فرم تیم و داشتن شخصیت و تحمیل فشار زیاد به حریفش است.

عکس ژاوی هرناندز در نشست خبری بارسلونا

هیجان زدگی ژاوی از بازی بارسلونا با بایرن مونیخ

او می گوید در این راه به تجربه و سابقه بازیکنانش توجهی نمی کند و ترسی از قراردادن بازیکنان جوان تر در لیست نهایی خود نیز در لیگ قهرمانان اروپا و مقابل حریفان بزرگی همچون بایرن مونیخ ندارد و در 9 ماه گذشته نیز تلاش های زیادی برای نشان دادن شخصیت واقعی تیمشان انجام داده اند و ذهنیت بازیکنان ما نیز تا حدود زیادی تغییر یافته است.

تقابل بارسلونا و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان در حالی شکل می گیرد که در سالهای اخیر بایرن مونیخ به سادگی و با نتایج پرگل توانسته بارسلونا را شکست دهد و الان در بازی که میزبان نیز هست، تیم آلمانی از نظر ذهنیو تمرکز مطمئنا آرامش بهتر و بیشتری خواهد داشت البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که بایرن مونیخ در هفته های اخیر با افت مواجه شده و در بوندسلیگا نیز نتایج چندان محکم و خوبی نمی گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تفاوت بارسلونا با دیگر تیمها/ آنها از سوال نمی ترسند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اصلی بارسلونا با سایر تیمهای […]