کد خبر : 7106
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

ساعت دیدار ژاپن و فرانسه و ایران با لهستان در لیگ ملتها

ساعت دیدار ژاپن و فرانسه و ایران با لهستان در لیگ ملتها

حساسترین روز رقابتهای والیبال لیگ ملتها که تعیین کننده 4 تیم نهایی خواهد بود از فردا آغاز می شود که از حساسترین مسابقات می توان به بازی بین تیمهای ژاپن و فرانسه و ایران با لهستان اشاره کرد. به گزارش مارال نیوز، این بازیها در روز پنجشنبه 30 تیر 1401 برگزار می شوند و هر

حساسترین روز رقابتهای والیبال لیگ ملتها که تعیین کننده 4 تیم نهایی خواهد بود از فردا آغاز می شود که از حساسترین مسابقات می توان به بازی بین تیمهای ژاپن و فرانسه و ایران با لهستان اشاره کرد.

به گزارش مارال نیوز، این بازیها در روز پنجشنبه 30 تیر 1401 برگزار می شوند و هر دو دیدار در ایتالیا خواهند بود. ابتدا بازی ژاپن و فرانسه از ساعت 20:30 آغاز خواهد شد و بازی لهستان با تیم ملی ایران نیز از ساعت 23:30 شروع می شود.

ساعت والیبال ژاپن

دیدار تیمهای برزیل با آمریکا نیز یک روز قبل یعنی چهارشنبه 29 تیرماه از ساعت 20:30 و همچنین بازی ایتالیا و هلند نیز در همان روز از ساعت 23:30 شروع خواهد شد.

تمام این مسابقات از شبکه ورزش پخش زنده خواهدشد به جز بازی ایران و لهستان که این بازی از شبکه سه پخش زنده می شود.

ساعت و زمان بازیهای والیبال ژاپن فرانسه ایران لهستان

ایران و لهستان در مرحله گروهی یکبار در دو هفته پیش به مصاف هم رفتند که ایران با نتیجه 3 بر 2 توانست لهستانی ها را در حالی که میزبان نیز بودند شکست دهد و بار دیگر این فرصت را داریم که با شکست لهستانی که رنک یک جهان را نیز داراست، تاریخ سازی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها