کد خبر : 16337
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

دبل بهروز بارانی مقابل پارس جنوبی جم با لباس استقلال

دبل بهروز بارانی مقابل پارس جنوبی جم با لباس استقلال
دبل و بازی خوب بهروز بارانی مقابل پارس جنوبی جم با لباس استقلال خوزستان نوید بخش پیروزی تیمش شد.؛

بهروز بارانی بازیکن خوب استقلال خوزستان توانست مقابل پارس جنوبی جم دبل کند. او با دبلی که در دیدار گذشته کرد شرایط را برای برد تیمش پارس جنوبی جم هموار نمود.

از هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال کشور ساعت 16:30 دقیقه چهارشنبه دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم به میزبانی اهوازی ها شروع شد. استقلالی ها خیلی زود و در دقیقه 10 با گل زیبای بهرام رشید فرخی از حریفشان پیش افتادند. دقایقی بعد آنها توسط بهروز بارانی به گل دوم نیز رسیدند. با این گل شرایط نماینده خوزستان بهتر شده و با خیال راحت تری به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم باز هم بهروز بارانی بود که توانست دروازه حریف را باز کند. با این گل آنها 3 بر 0 از حیفشان جلو افتادند. در ادامه پارس جنوبی جم بیشتر جلو کشید. آنها بازی هجومی تری از خود نشان دادند.

نتیجه پیشروی پارسی ها نیز گلزنی توسط عرفان قهرمانی در دقیقه 75 بود. در پایان این دیدار حساس بین دو تیم مدعی استقلال خوزستان با نتیجه 3 بر 1 حریفش پارس جنوبی جم را شکست داد.

هر دو تیم در میانه های جدول قرار دارند. استقلال خوزستان تا بدین جای کار 13 امتیاز از 9 بازی گذشته خود کسب گرده و پارس جنوبی جم نیز موفق به کسب 12 امتیاز شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها