کد خبر : 10501
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

سرمربیگری دهنوی در لیگ دسته دو جمهوری آذربایجان

سرمربیگری دهنوی در لیگ دسته دو جمهوری آذربایجان

خبر مارال نیوز؛ قاسم دهنوی بازیکن سابق پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تصمیم خود را برای مربیگری در دنیای فوتبال گرفته و برای شروع این کار نیز از لیگ دسته دوم فوتبال جمهوری آذربایجان می خواهد شروع کند. دهنوی که یک مدت در رده های پایین فوتبال کشورمان سابقه مربیگری داشته اکنون با تیم خزر لنکران

خبر مارال نیوز؛ قاسم دهنوی بازیکن سابق پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تصمیم خود را برای مربیگری در دنیای فوتبال گرفته و برای شروع این کار نیز از لیگ دسته دوم فوتبال جمهوری آذربایجان می خواهد شروع کند.

دهنوی که یک مدت در رده های پایین فوتبال کشورمان سابقه مربیگری داشته اکنون با تیم خزر لنکران قرارداد بسته تا در لیگ دسته دو آذربایجان کار هدایت شاگردانش را عهده دار شود.

قاسم دهنوی با قراردادی که به مدت سه سال آن را به امضا رسانده در تلاش است تا خزر لنکران را به لیگ دسته یک آذربایجان برساند.

فصل پیش این تیم در یک قدمی بازگشت به لیگ یک بود که در گام آخر کم آورد اما در این فصل امیدوارند با هدایت مربی ایرانی خودشان طعم شیرین حضور در لیگ اول آذربایجان را بچشند.

خزر لنکران از تیمهای نامدار و ریشه دار آذربایجانی بوده که قبلتر از این سرمربیان بزرگی همچون دنیزلی و توشاک را نیز در نیمکت خود دیده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها