کد خبر : 19308
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳

سرنوشت بلژیک با لوکاکو در جام جهانی بد رقم زده شد

سرنوشت بلژیک با لوکاکو در جام جهانی بد رقم زده شد
سرنوشت و سرانجام تیم ملی بلژیک با لوکاکو در جام جهانی بد رقم زده شد.؛

روملو لوکاکو در ادامه بد بیاری های خود با تیم بلژیک نیز نتوانست به موفقیت برسد. لوکاکو در شرایطی مقابل کرواسی تن به تساوی بدون گل داد که این ستاره با تجربه تیمش در نیمه دوم چندین موقعیت گلزنی را خراب کرد.

روملو لوکاکو از دقیقه 46 جایگزین دریس مرتنز شده بود. مصدومیت وی مانع از بازی دادن کامل به او شد. این مهاجم سیه چرده بلژیکی در مدت حضور خود در نیمه دوم بارها در موقعیت گلزنی قرار گرفت.

موقعیتهای مهمی که برای این بازیکن پیش آمد ولی هیچ یک راه به دروازه کرواتها نبرد. در بهترین موقعیتهای طلایی دروازه خالی سانتر شده از داخل محوطه جریمه و ناکامی در زدن ضربه درست به آن و همچنین زدن یکی از توپها به تیرک دروازه بود. موقعیتهایی که البته در به گل تبدیل نشدن آن بدشانسی نیز دخیل بود.

لوکاکو که می توانست در اولین بازی خود برای بلژیک در جام جهانی قطر مثمر ثمر باشد. او شادی را به جمع قرمزهای بلژیکی ملقب به شیاطین سرخ نتوانست به ارمغان بیاورد.

این ستاره بعد از ماهها به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود و این اولین بازی او برای تیم ملی بلژیک بعد مدتها دوری از میادین بود.

با تساوی بدون گل کرواسی و بلژیک مراکش به عنوان تیم نخست از گروه صعود کرد و کرواسی نیز دوم شد. بلژیک و کانادا نیز حذف شده های این گروه بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سومین مصدومیت پیاپی لوکاکو در یک فصل | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سر هم برای روملو لوکاکو پیش می آید. مهاجم […]