کد خبر : 1432
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

آیا می توانیم ماسک ها را در مدارس و خیابان کنار بگذاریم؟

آیا می توانیم ماسک ها را در مدارس و خیابان کنار بگذاریم؟

زمان پایان کرونا در کشور ایران کی می رسد؟ با توجه به آرامش کرونایی در کشور آیا زمان کنار گذاشتن ماسک در کشور و در مدارس، خیابان و سایر مکان ها فرا رسیده و می توان ماسک را جدی نگرفت یا نه؟ تاکید متخصصان بهداشتی و پزشکی بر این بوده که علی رغم ارامش کرونای

زمان پایان کرونا در کشور ایران کی می رسد؟ با توجه به آرامش کرونایی در کشور آیا زمان کنار گذاشتن ماسک در کشور و در مدارس، خیابان و سایر مکان ها فرا رسیده و می توان ماسک را جدی نگرفت یا نه؟

تاکید متخصصان بهداشتی و پزشکی بر این بوده که علی رغم ارامش کرونای در کشور که باعث شده از نظر ابتلا و بستری و میزان مرگ و میر خوشبختانه در کمترین وضعیت قرار بگیریم، همچنان بر استفاده از ماسک و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در مقابله با ویروس کروناست و نباید وضعیت آرام کنونی مردم و دانش آموزان و جوانان را فریب دهد تا کرونا را ساده بگیریم.

در حال حاضر مشاهده می شود که در کشور هندوستان که فاصله چندانی نیز با ایران ندارد، شاهد موارد افزایش ابتلا به کرونا هستیم.

چنانچه مراقبتهای لازم انجام نیافته و ماسک را کنار بگذاریم متاسفانه ایران نیز به مانند برخی از کشورها شاهد افزایش سیر صعودی کرونا و مشکلات و عواقب پس از آن خواهد بود.

بدین دلیل همچنان رعایت اصول بهداشتی و کنار نگذاشتن ماسکها در اماکن عمومی و جاهای شلوغ و مدارس و سطح خیابان و … توصیه می شود و همچنان به مانند گذشته مردم باید در رعایت اصول بهداشتی و پیشگیرانه اهتمام داشته باشند. کرونا شوخی بردار نبوده و همواره در کمین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها