کد خبر : 9680
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

آیا در پاریس به امباپه پاس نمی دهند؟

آیا در پاریس به امباپه پاس نمی دهند؟

چرا در زمین مسابقه پاریسی ها کمتر به امباپه پاس می دهند؟ آیا پی اس جی به لیونل مسی بیشتر پاس می دهد؟ در مارال نیوز جزئیات این سوالات در خصوص پاس دادن به امباپه و لیونل مسی را خواهید خواند. کیلیان امباپه و لیونل مسی در کنار دیگر ستاره های پاریسی هر یک به

چرا در زمین مسابقه پاریسی ها کمتر به امباپه پاس می دهند؟ آیا پی اس جی به لیونل مسی بیشتر پاس می دهد؟ در مارال نیوز جزئیات این سوالات در خصوص پاس دادن به امباپه و لیونل مسی را خواهید خواند.

کیلیان امباپه و لیونل مسی در کنار دیگر ستاره های پاریسی هر یک به اندازه یک تیم به تنهایی می توانند تاثیرگذار باشند و با توجه به اینکه این بازیکنان ستاره و کهکشانی پیش از پیوستن به پاریس در باشگاه های خود با تلفیقی از بازیکنان جوان و کمترشناخته شده همبازی شده بودند بنابراین با اختلاف زیاد در باشگاه های گذشته خود جزو ستاره ها بودند و به همین دلیل توپ هر کجا که آنها بودند، بیشتر به سمتشان هدایت می شد و پاس ها نیز روانه آنان می شد بنابراین این بازیکنان شاید بد عادت شده اند و انتظار دارند روال باز هم مثل گذشته باشد.

آیا در پاریس به امباپه پاس نمی دهند؟

لزوم منطقی و حرفه ای تر نگاه کردن بازیکنان

با توجه به اینکه اکنون پاری سن ژرمن یک باشگاه بزرگ با کلی بازیکن کهکشانی است، بازیکنان ستاره و بزرگ باید توقع اینکه تمام پاسها به سمتشان هدایت شود را کنار بگذارند و منطقی و حرفه ای تر به موضوع نگاه کنند.

از سویی دیگر با توجه به پخش زنده مسابقات و نگاه های منتقدان و کارشناسان و طرفداران فوتبال بلد؛ یک فوتبالیست هیچ گاه زندگی حرفه ای خود را برای رفاقت فدای دوستش نخواهد کرد و مطمئنا هنگامی که توپ در زیر پاهایش قرار دارد؛ سعی خواهد کرد بهترین تصمیم را که منجر به خلق موقعیت شود بگیرد.

دوستی مسی و امباپه در زمین مسابقه

دوستی امباپه مسی پاس گل

بنابراین نمی شود گفت که در پاری سن ژرمن به یک بازیکن مثل مسی بیشتر پاس داده شده و یا به امباپه کمتر پاس داده می شود.

صحنه هایی که ممکن است در پاس ها شائبه ایجاد کند

در برخی صحنه ها شاید این شائبه در ذهن تداعی شود که پاس دادن های کمتری به امباپه اتفاق می افتد برای مثال در بازی دیروز پاری سن ژرمن مقابل مون پیله در ضد حمله ای ویتینیا با وجود اینکه می توانست به امباپه پاس بدهد به سمت لیونل مسی حرکت کرد تا او را در موقعیت قرار دهد و این موضوع نیز اصلا به مذاق امباپه خوش نیامد و او دستانش را برای اعتراض بالا برد.

پاس گل برای فوتبال

عکس اعتراض امباپه به پاس ندادن

اما اینها اتفاقات فوتبالی بوده و تمام بازیکنان از جمله امباپه در طول 90 دقیقه بارها در موقعیت گلزنی از سوی بازیکنان قرار می گیرند چرا که خود امباپه نیز در همان دیداری که معترض بود، موفق به زدن یک گل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها