کد خبر : 4296
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

آغاز تحول بزرگ در توسعه ورزش بخش هیر

آغاز تحول بزرگ در توسعه ورزش بخش هیر

آغاز تحول بزرگ در توسعه ورزش بخش هیر؛ با حمایت بخش خصوصی حمایت از توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در شهر هیر انجام خواهد شد. به گزارش مارال نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، عصر امروز یکشنبه حسین زاده رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه اسکندرزاده دهیار و رابط ورزش

آغاز تحول بزرگ در توسعه ورزش بخش هیر؛ با حمایت بخش خصوصی حمایت از توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در شهر هیر انجام خواهد شد.

به گزارش مارال نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، عصر امروز یکشنبه حسین زاده رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه اسکندرزاده دهیار و رابط ورزش روستای گرگان از مجموعه تفریحی و توریستی باغرو واقع در ۱۵کیلومتری اردبیل نرسیده به روستای کرگان بازدید کرد.

مدیر عامل مجموعه گردشگری باغ بهشت کرگان از برگزاری جشنواره گیلاس و میوه های سر درختی در روستای کرگان بخش هیر خبر داد.

اکبر زاده در جلسه هماهنگی با مسئول ورزش و جوانان بخش هیر اظهار کرد: قصد داریم علاوه بر برگزاری جشنواره محصولات محلی و برپایی غرفه های مستقل ، در کنار آن همایش بازیهای بومی و محلی را نیز با همکاری ورزش و جوانان منطقه طی هفته آتی در این مجموعه برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه حضور مدیریت جدید ورزش و جوانان در منطقه تحول خوبی در حوزه ورزش بخش هیر دارد افزود: مجموعه گردشگری و ورزشی باغرو با هماهنگی ورزش و جوانان بخش هیر می تواند حامی ورزش های پایه و بومی محلی باشد و در این زمینه برنامه ریزی لازم انجام می شود.

اکبرزاده ضمن معرفی فازهای مختلف این مجموعه تصریح کرد: توانایی میزبانی از اردوهای مختلف ورزشی و اسکان تیم های مهمان را داریم که درصورت اجرای سهم یک درصد ورزش گام های اساسی برداشته می شود.

وی ادامه داد: منطقه فولادلو دارای جاذبه های گردشگری بکر و استعداد های زیادی دارد و با حمایت مسوولان ذیربط می توان به یک نتیجه مطلوب دست یافت.

گفتنی است تفاهم نامه ای بین بتول حسین زاده رئیس اداره ورزش و جوانان هیر و اکبرزاده مدیرعامل مجموعه گردشگری باغ بهشت( باغرو) جهت بررگزاری برنامه های ورزشی و حمایت از حوزه ورزش منعقد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها