کد خبر : 14277
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

سریال اشتباهات رونالدو پرتغال را از اروپا حذف کرد

سریال اشتباهات رونالدو پرتغال را از اروپا حذف کرد
اشتباه های متعدد و پشت سر هم پرتغالی ها از جمله کریستیانو رونالدو باعث شد تا آنها شکستی بدموقع را تجربه کرده و از راهیابی به جمع 4 تیم نهایی اروپا باز بمانند.؛

سریال اشتباه ها و بازی کم فروغ رونالدو در تیم ملی پرتغال دیدار با اسپانیا باعث حذف این تیم از مرحله گروهی لیگ ملتهای اروپا شد.

در شرایطی که کریستیانو رونالدو به مانند بازی های چند هفته گذشته از فرم ایده آل و مورد انتظار خود خارج شده بود در دیدار با اسپانیا نتوانست آن بازی مورد انتظار خود را نشان دهد. او که چندین موقعیت گلزنی را در اواخر نیمه دوم نیز از دست داد و حتی در یکی از موقعیت ها می توانست با کمی دقت با پاس بهتر خود تیمش را در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار دهد، اما در نهایت این موقعیت ها را از دست داد تا با گلی که تیمش در دقیقه 88 با حرکت زیبای بازیکنان و با یک سانتر دقیق روی سر نیکو ویلیمامز و پاس گل او به آلوارو موراتا تیم شکست خورده مقابل اسپانیایی ها لقب بگیرد.

با پیروزی که اسپانیا در دقایق انتهایی مسابقه به دست آورد، آنها توانستند به جمع 4 تیم نهایی لیگ ملتهای اروپا راه یابند. ایتالیا، کرواسی و هلند دیگر تیمهای راه یافته به این مرحله هستند.

پرتغالی ها در صورت کسب تساوی هم می توانستند به جمع 4 تیم نهایی راه یابند. اتفاقی که انجام آن با توجه به داشتن فرصت میزبانی انتظار چندان زیادی هم نبود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس لحظه از دست دادن بخت صد درصدی گلزنی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در برخی مواقع اشتباهات عجیب از سوی برخی […]