کد خبر : 29650
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

دست خالی رونالدو در گلزنی مقابل بوسنی

دست خالی رونالدو در گلزنی مقابل بوسنی
در مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2024 تیم ملی پرتغال توانست با سه گل بوسنی را شکست دهد. بازی که از ساعت 22:15 دقیقه دیشب برگزار شد؛

در مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2024 تیم ملی پرتغال توانست با سه گل بوسنی را شکست دهد. بازی که از ساعت 22:15 دقیقه دیشب برگزار شد. رونالدو البته با وجود ناکامی در گلزنی بازی خوبی از خود نشان داد.

رونالدو با ضربه سر خود نیز یکبار دروازه بوسنی را باز کرد. ولی در موقعیت آفساید قرار داشت و کمک داور پرچم خود را بالا برد.

اولین گل پرتغالی ها را برناردو سیلوا به ثمر رساند. او با پاس برونو فرناندز در موقعیت تقریبا تک به تک قرار گرفت و با فرصت طلبی خود توانست دروازه بوسنی را باز کند تا پرتغالی ها نیمه نخست را با دست پر به رختکن بازگردند.

در گل اول البته رونالدو تاثیرگذار بود و روی این گل تاثیر غیرمستقیمی گذاشته بود.

برونو فرناندز مرد اول این روزهای پرتغال

دومین گل پرتغالی ها نیز در دقیقه 78 توسط برونو فرناندزی به ثمر رسید که گل اول را پایه گذاری کرده بود. در نهایت برونو فرناندز در آخرین دقایق بازی باز هم گلزنی کرد تا با دو گل و یک پاس گل مرد اول این میدان باشد.

رونالدو نیز که با بازگشت از النصر و دست خالی بودن در کسب جام در این باشگاه، امیدوار به درخشش در این بازی بود. در امر گلزنی نتوانست موفق ظاهر شود ولی مهم نتیجه گرفتن تیم ملی کشورش بود که حاصل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها