کد خبر : 12334
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

پای رونالدو برای گلزنی در اروپا هم قصد باز شدن ندارد

پای رونالدو برای گلزنی در اروپا هم قصد باز شدن ندارد

پای کریستیانو رونالدو در لیگ اروپا هم برای منچستریونایتد قصد باز شدن نداشته و این بازیکن همچنان در باز کردن دروازه حریفان دچار مشکل است. رونالدو که برای دومین مسابقه از فصل جاری در ترکیب ثابت منچستریونایتد قرار گرفت این حضور ثابت باز هم نتیجه چندان خوشایندی برای وی نداشت تا در نهایت منچستر با

پای کریستیانو رونالدو در لیگ اروپا هم برای منچستریونایتد قصد باز شدن نداشته و این بازیکن همچنان در باز کردن دروازه حریفان دچار مشکل است.

رونالدو که برای دومین مسابقه از فصل جاری در ترکیب ثابت منچستریونایتد قرار گرفت این حضور ثابت باز هم نتیجه چندان خوشایندی برای وی نداشت تا در نهایت منچستر با حضور 90 دقیقه ای رونالدو شکست خورده و خطر حذف شدن در گروه خودش را هم احساس کند.

با پنالتی مشکوکی که برای رئال سوسیداد در دقیقه 60 توسط داور گرفته شد و توپی که بعد از برخورد به پا و سپس دست مدافع منچستر را داور پنالتی اعلام کرد، بریس مندز مهاجم اتلتیکومادرید با موقعیت شناسی از روی نقطه پنالتی و با وجود تشخیص درست نقطه ضربه زنی داوید دخیا، توانست دروازه شیاطین سرخ را باز کند.

در کل 90 دقیقه سوسیداد از نظر مالکیت و همچنین موقعیت ایجاد کردن بر روی دروازه منچستر، بهتر عمل کرد و توانست چندین موقعیت خطرناک نیز روی دروازه حریف ایجاد کند اما در نهایت بازی با یک گل به اتمام رسید.

رونالدو نیز در این بازی کم فروغ نشان داد و نتوانست آن گونه که مورد انتظار بود بازی کند هر چند قرارگرفتن وی در شرایط بازی می تواند رونالدو رابرای بازی های بهتر آماده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها