کد خبر : 6975
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

سفر به ایران برای سرمربی بارسلونا گران تمام شد

سفر به ایران برای سرمربی بارسلونا گران تمام شد

سفر سرمربی تیم بارسلونا ژاوی هرناندز به ایران برای وی گران تمام شده و ضرر و عوارض آن را با عدم اجازه ورود به آمریکا و تمرینات تیمش در این کشور پس داده است. به گزارش مارال نیوز، طبق قوانین آمریکا با توجه به اینکه ایران از دشمنان آمریکا محسوب می شود هر گونه سفر

سفر سرمربی تیم بارسلونا ژاوی هرناندز به ایران برای وی گران تمام شده و ضرر و عوارض آن را با عدم اجازه ورود به آمریکا و تمرینات تیمش در این کشور پس داده است.

به گزارش مارال نیوز، طبق قوانین آمریکا با توجه به اینکه ایران از دشمنان آمریکا محسوب می شود هر گونه سفر به این کشور باید با ارائه مستندات لازم همراه شود.

از این رو که این مستندات در زمان مقرر به دست مسئولان آمریکایی نرسیده به این دلیل اجازه همراهی تیم بارسلونا توسط ژاوی هرناندز و ورودش به آمریکا را نداده اند.

ژاوی در سالیان اخیر 3 بار در ایران به دلیل میزبانی تهران و پرسپولیس ازبازی های السد در جام باشگاه های آسیا حضور پیدا کرده بود که به دلیل تاخیر در ارائه مستندات سفر، اجازه ورود ژاوی به آمریکا نداده شد.

عکسی از توضیح این رویداد در نشریات خارجی

ژاوی هرناندز ایران

اکنون مستندات لازم به دست مقامات آمریکایی رسیده و مشکل ژاوی برای سفر به آمریکا حل شده است هر چند تاخیر زیاد در ورود او به آمریکا سبب خواهد شد تا او تمرینات تیمش در آمریکا را از دست داده و تنها دو ساعت باقیمانده به شروع بازی دوستانه بارسلونا با اینترمیامی در آمریکا حضور داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و او به عنوان سرمربی بارسلونا در حال فعالیت […]