کد خبر : 4537
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۴۱

سوتی عجیب شبکه های تلویزیون خارجی این بار در آلمان

سوتی عجیب شبکه های تلویزیون خارجی این بار در آلمان

سوتی عجیب شبکه های تلویزیون خارجی این بار در آلمان که سبب سرگرمی و طنز بسیاری از کاربران و بینندگان برنامه را فراهم کرد. به گزارش مارال نیوز، یک اتفاق تازه و جالب در یکی از برنامه های زنده تلویزیونی که مربوط به تازه ترین خرید باشگاه بایرن مونیخ آلمان بود اتفاق افتاد. داستان سوتی

سوتی عجیب شبکه های تلویزیون خارجی این بار در آلمان که سبب سرگرمی و طنز بسیاری از کاربران و بینندگان برنامه را فراهم کرد.

به گزارش مارال نیوز، یک اتفاق تازه و جالب در یکی از برنامه های زنده تلویزیونی که مربوط به تازه ترین خرید باشگاه بایرن مونیخ آلمان بود اتفاق افتاد.

داستان سوتی در شبکه تلویزیونی ورزشی آلمان 

ماجرای این سوتی عجیب شبکه تلویزیونی آلمان از این قرار بود که مجری تلویزیونی شبکه اسکای به کنار ماشین قرمز رنگی در سالن کنفرانس مطبوعاتی خرید جدید باشگاه بایرن مونیخ می رود.

در این لحظه خبرنگار اسکای در عکسی که بالای سایت می بینید؛ رو به تلویزیون و دوربین کرده و می گوید در حال حاضر این ستاره وارد می شود. وقتی که همه منتظر «سادیو مانه» هستند به جای مانه دیگر عضو تیم از ماشین قرمز پیاده می شود.

البته تا ایجای کار اشکال چندانی ندارد اما وقتی ماجرای سوتی تلویزیونی برنامه زنده بدتر می شود که خبرنگار رو به بازیکن مربوطه کرده و می گوید «این شما و این مانه».

نکته قابل توجه دیگر نگاه های حالب و همراه با تعجب و بهت فردی است که به اشتباه خبرنگار او را «سادیو مانه» خطاب کرد.

سوتی جالب در تلویزیون اروپا آلمان

سوتی جالب تلویزیون ماهواره ای در اروپا

این نگاه های همراه با بهت و حیرت و تعجب بازیکنی که به اشتباه توسط مجری «سادیو مانه» خطابش کردند؛ رو به مجری تلویزیون و خبرنگار شبکه؛ بسیار جالب توجه بود.

البته باید خودمان را در کنار مجری و گوینده نیز گذاشته و در چنین شرایط سختی که برنامه نیز به صورت زنده پخش می شود؛ عوامل تهیه کننده و مجریان و خبرنگاران را درک کرد.

چرا که چنین برنامه های زنده ای که با استرس و شرایط خاصی تولید و پخش می شوند؛ دست به دست هم می دهند تا چنین اشتباهاتی نیز رخ دهد. بنابراین بروز چنین سوتی هایی کاملا طبیعی بوده و حتی مجریان و تهیه کنندگان باسابقه بیش از 30 یا 40 ساله نیز گاها در چنین برنامه هایی اشتباهات عجیبی انجام می دهند که جای تعجب چندانی ندارد.

نمونه چنین سوتی های تلویزیونی در شبکه های مختلف داخلی و خارجی نیز در شبکه های اجتماعی موجود بوده و تازگی ندارد و نباید زیاد به عوامل تولید کننده خرده گرفت.

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از بابت اتفاق سوتی خنده دار جالب […]

trackback
بیوگرافی مهدی سلطانی با عکس دخترش روژا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پیشکسوت سینما و تلویزیون بوده که 50 سال دارد. […]

trackback
تغییر تدریجی سرمربی فوتبال از خارجی به ایرانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کشورهای فوتبالی آلمان نیز رواج داشته و […]