کد خبر : 8137
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲:۱۶

سومقاییت جمهوری آذربایجان در آنکارا حریف استقلال نشد

سومقاییت جمهوری آذربایجان در آنکارا حریف استقلال نشد

تیم فوتبال سومقاییت جمهوری آذربایجان، در آنکارا نتوانست حریف استقلال تهران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران شود. بازی دوستانه استقلال تهران در آنکارای ترکیه با برتری استقلالیها و شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید. در maralnews خواهید خواند. استقلال تهران که با حضور در اردوی ترکیه، چهارمین بازی دوستانه خود را برگزار کرد، توانست

تیم فوتبال سومقاییت جمهوری آذربایجان، در آنکارا نتوانست حریف استقلال تهران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران شود. بازی دوستانه استقلال تهران در آنکارای ترکیه با برتری استقلالیها و شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید. در maralnews خواهید خواند.

استقلال تهران که با حضور در اردوی ترکیه، چهارمین بازی دوستانه خود را برگزار کرد، توانست با یک گل از سد تیم سومقاییت جمهوری آذربایجان بگذرد. سومقاییت در سالهای اخیر تعدادی از بازیکنان ایرانی را نیز به خدمت گرفته بود.

ترکیب متفاوت استقلال در هر دو نیمه مقابل سومقاییت

استقلال تهران در هر دو نیمه بهتر از حریف خود ظاهر شده و توپ و میدان را در اغلب دقایق در اختیار خود داشتند. ساپینتو در این دیدار سعی کرد ریسک زیادی نکرده و به بازیکنان خود زیاد فشار نیاورد و به این علت در هر نیمه بازیکنان متفاوتی را روانه مسابقه کرد.

حضور غافلگیر کننده اسکوچیچ در بازی دوستانه با سومقاییت

از دیگر حواشی این مسابقه، حضور غافل گیر کننده دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در این بازی دوستانه و تماشای از نزدیک مسابقه با تیم حریف بود.

تنها گل استقلال در مقابل سومقاییت جمهوری آذربایجان را مهدی مهدی پور به ثمر رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در آنکارا مقابل سومقاییت جمهوری … با یک گل به برتری […]