کد خبر : 9849
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

سیاست تاد بولی هنگام قرارداد بستن با بازیکنان

سیاست تاد بولی هنگام قرارداد بستن با بازیکنان

سیاستی که تادبولی مالک چلسی موعد قرارداد بستن با بازیکنانی که سن و سالهای کمتری دارند و از تیمهای پایه چلسی معرفی شدند، بسیار جالب است و البته غیر معمول. با مارال نیوز همراه سیاست تاد بولی باشیم. معمولا در انگلیس با ستارگان جوان قراردادهایی به مدت پنج سال به امضا می رسد اما تاد

سیاستی که تادبولی مالک چلسی موعد قرارداد بستن با بازیکنانی که سن و سالهای کمتری دارند و از تیمهای پایه چلسی معرفی شدند، بسیار جالب است و البته غیر معمول. با مارال نیوز همراه سیاست تاد بولی باشیم.

معمولا در انگلیس با ستارگان جوان قراردادهایی به مدت پنج سال به امضا می رسد اما تاد بولی مالک جدید چلسی در اقدامی غیرمعمول با جوانترین بازیکنان تیمش که ستاره نیز محسوب می شوند قراردادهایی به مدت 7 سال امضا می کند.

سیاستهای مالک چلسی تاد بولی

پیشتر از این مارک کوکوریا و کارنی چوکوامکا در چلسی قراردادی 6 ساله به امضا رساندند و این در حالی بود که این بازیکنان چندان هم جوان نبوده و حدود 25 سال سن داشتند.

جوانان چلسی قرارداد بستن

عکسی از جوانترین بازیکنان چلسی

حالا شنیده ها حاکی از این بوده که تاد بولی تمام تلاش خود را برای قرارداد بستن به این شکل با بازیکنانی همچون روخا، جیمز و مونت به کار گیرد هر چند با وجود پیشنهادهای متعدد اروپایی این بازیکنان بعید است که به خواسته تاد بولی پاسخ مثبت بدهند و با پیشنهاد طولانی مدت موافقت نمایند چرا که قراردادهای طولانی مدت ممکن است فرصت های مناسب برای تغییر تیم و پیشنهادات بهتر را از دست بدهند و یا در صورت نارضایتی از جو تیم و مدیریت و سرمربی آن در سالیان بعد، نتوانند به راحتی تیم خود را تغییر دهند و این از معایب قراردادهایی به مدت طولانی محسوب می شود که ممکن است آینده ورزشی بازیکنان را نیز چنین قراردادهایی به خطر بیاندازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
جزئیات شکایت تیم نکونام به دلیل بازیکن غیرمجاز پرسپولیس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] غیرمجاز که قرارداد بستن با آن مورد […]

trackback
مبلغ قرارداد گراهام پاتر با چلسی چقدر است؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تاد بولی برای جلب رضایت و آوردن گراهام پاتر تا بدین جا مبلغی فراتر از 33 میلیون پوند هرج کرده است و این اقدام بعد از پرداخت هزینه 270 میلیون پوندی بعد از اخراج توماس توخل رقم زده شده است. […]