کد خبر : 32264
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

سیمئونه: الان زمان حمایت از انتقادهاست

سیمئونه: الان زمان حمایت از انتقادهاست
سرمربی اتلتیکو گفت: تیمشان شروعی خوب داشت و برای ایجاد اتفاق های خوب از خود علاقه نشان داد ولی در اولین فرصتی که تیم حریف یعنی کادیز به آن دست یافت آنها توانستند به گل برسند.؛

به گزارش مارال نیوز، دیه‌گو سیمئونه سرمربی کهنه کار اتلتیکو مادرید بعد از شکست دو بر صفر تیم خود مقابل کادیز در بیست و هشتمین هفته لالیگا اعلام کرد: الان زمان حمایت از انتقادهای موجود است و اطمینان دارد منصفانه خواهند بود.

این سرمربی یادآور شد: تیمشان شروعی خوب داشت و برای ایجاد اتفاق های خوب از خود علاقه نشان داد ولی در اولین فرصتی که تیم حریف یعنی کادیز به آن دست یافت آنها توانستند به گل برسند و بعد از آن دیداری متفاوت دیده شد.

به گفته دیه‌گو سیمئونه تیم هر آن چه را که لازم است در زمین مسابقه ارائه کرده و من به عنوان سرمربی فردی هستم که مسیری برای آنان پیدا نمی کند تا آن چیزی را که پیش تر از این و بازی های قبلی در استادیوم خانگی از خود نشان می دادند را تکرار نمایند.

وی با اشاره به تلاش زیاد بازیکنانش که آنها را در این جمله پسرها خواند، افزود: بعد از به گل رسیدن کادیزی ها آنان به انرژی رسیدند که تیم حریف را قوی تر نیز می کرد.

به اعتقاد دیه‌گو سیمئونه تیمشان و همچنین کادیز موقعیتی را در نیمه نخست تقریبا نداشتند و در نیمه دوم روی یک صحنه خوب کار کردند و گل دوم خود را زدند. بازیکنانش تلاش زیادی انجام دادند تا به پیروزی برسند و مشکل از خودش به عنوان مربی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها