کد خبر : 13449
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

امیدواری به مدت زمان کمتر مصدومیت دیاباته در پرسپولیس

امیدواری به مدت زمان کمتر مصدومیت دیاباته در پرسپولیس

با وجود اعلام دوری دو ماهه شیخ دیاباته از پرسپولیس به دلیل مصدومیت اما این بازیکن و کادر فنی و پزشکی امیدوارند زودتر از مدت دو ماهه اعلام شده تقریبی؛ دیاباته بتواند به میادین باز گردد. خبر شوکه کننده، تلخ و عجیبی که امروز شنیده شد از مصدومیت شیح دیاباته در جریان تمرینات و دوری

با وجود اعلام دوری دو ماهه شیخ دیاباته از پرسپولیس به دلیل مصدومیت اما این بازیکن و کادر فنی و پزشکی امیدوارند زودتر از مدت دو ماهه اعلام شده تقریبی؛ دیاباته بتواند به میادین باز گردد.

خبر شوکه کننده، تلخ و عجیبی که امروز شنیده شد از مصدومیت شیح دیاباته در جریان تمرینات و دوری دو ماهه او از میادین خبر می داد.

حالا با این اتفاقات پرسپولیس باید دلخوش به مهاجمان گذشته خود یعنی لوکادیا که فراتر از انتظار نشان داده و مهدی عبدی و حامد پاکدل که با روزهای ایده آل خود کمی فاصله دارند، باشد.

پرسپولیسی ها امیدوار بودند که با بازگشت آقای گل سابق لیگ برتر، وضعیت بهتر و پایدارتری در لیگ برتر تجربه کنند اما این مهم اتفاق نیافتاد و در همان اول کار وی مصدوم شد.

کادر فنی پرسپولیس نیز وسواس زیادی به بدنسازی وی داشت تا میزان مصدومیتهای دیاباته کاهش پیدا کند اما متاسفانه شیخ دیاباته دچار مصدومیتی شد که می تواند برای این تیم گران تمام شود.

عکسی از بدنسازی شیخ دیاباته در پرسپولیس 

امیدواری به مدت زمان کمتر مصدومیت دیاباته در پرسپولیس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها