کد خبر : 30241
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

یکی از 4 تیم بزرگ عربستان تصمیم به قرارداد با دیه‌ گو سیمئونه گرفت

یکی از 4 تیم بزرگ عربستان تصمیم به قرارداد با دیه‌ گو سیمئونه گرفت
در ادامه خرید مربیان و بازیکنان بزرگ در عربستان یکی دیگر از چهار تیم بزرگ عربستانی تصمیم نهایی خودش را برای قرارداد با دیه‌ گو سیمئونه گرفته است؛

در ادامه خرید مربیان و بازیکنان بزرگ در عربستان یکی دیگر از چهار تیم بزرگ عربستانی تصمیم نهایی خودش را برای قرارداد با دیه‌ گو سیمئونه گرفته است.

یکی از چهار تیم بزرگ قدیمی عربستانی تصمیم به قرارداد بستن و سپردن هدایت تیمشان به دیه‌ گو سیمئونه سرمربی کنونی اتلتیکو مادرید که سال ها در فوتبال لالیگا مربیگری کرده گرفته است.

الاهلی عربستان اولین گام های خود را برای قرارداد با دیه‌ گو سیمئونه برداشته است. آنها خواهان خدمت گیری این سرمربی هستند و در این راستا پیشنهاد مربیگری نیز داده اند.

نشریه مارکا اعلام کرده که به صورت دقیق مبلغ پیشنهادی مذکور مشخص نیست. اما این رقم پیشنهادی به گونه ای بالا ارزیابی شده که می تواند رکوردها را جا به جا کند.

تیم های الاهلی، الهلال، النصر و الاتحاد به عنوان چهار تیم عربستانی محسوب می شوند. که از بزرگان لیگ این کشور بوده و همواره رقابت خاصی نیز برای قهرمانی با یکدیگر دارند.

سیمئونه سرمربی 53 ساله آرژانتینی است. او سابقه انجام بیش از یکصد بازی ملی برای تیم ملی آرژانتین نیز در کارنامه وی وجود دارد.

وی علاوه بر اتلتیکو مادرید در تیم هایی همچون راسینگ کلاب، ریورپلاته، سن لورنزو و کاتانیا نیز مربیگری کرده است.

سیمئونه در دورانی که بازیکن بود نیز با اتلتیکو مادرید علاوه بر فتح لالیگا و کوپا دل ری با اینتر میلان فاتح جام یوفا نیز شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها