کد خبر : 9609
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

شادمانی دقیقه آخری قلیزاده در ژوپیلر لیگ بلژیک با شارلوا

شادمانی دقیقه آخری قلیزاده در ژوپیلر لیگ بلژیک با شارلوا

شادمانی علی قلیزاده و هم تیمی هایش در دقایق اخر مسابقه در ژوپیلر لیگ بلژیک با شارلوا؛ تیم فوتبال شارلوا که ابتدای لیگ را چندان مناسب شروع نکرده بود؛ در حضور 80 دقیقه ای بازیکن ایرانیش علی قلیزاده یکی از روزهای خوبش را در ژوپیلر لیگ سپری کرد تا با برتری یک بر صفر مقابل

شادمانی علی قلیزاده و هم تیمی هایش در دقایق اخر مسابقه در ژوپیلر لیگ بلژیک با شارلوا؛ تیم فوتبال شارلوا که ابتدای لیگ را چندان مناسب شروع نکرده بود؛ در حضور 80 دقیقه ای بازیکن ایرانیش علی قلیزاده یکی از روزهای خوبش را در ژوپیلر لیگ سپری کرد تا با برتری یک بر صفر مقابل تیمی به نام سراینگ، سه امتیاز ارزشمند و واجب تر از نان شب را کسب کند. با مارال نیوز ورزشی همراه هستید.

با این پیروزی نفس گیر و نزدیک؛ شارلوا شش امتیازی شد تا خود را به جمع تیمهای بالانشین برگردانده و جزو مدعیان خود را مطرح کند.

خوشحالی و شادی گل دقایق آخری شارلوا

فوتبال بلژیک

بازگشت شارلوا در ژوپیلر لیگ بلژیک به جمع مدعیان

شارلوا اکنون با این امتیاز ارزشمند، در جایگاه هفتم لیگ بلژیک قرار گرفت. قلی زاده در این دیدار 80 دقیقه در زمین مسابقه حاضر بود و در مدت حضور خود نیز بازی درخشان و خوبی از خود به نمایش گذاشت.

تنها گل این دیدار توسط نچاتچو در دقایق انتهایی مسابقه به ثمر رسید تا شادمانی و خوشحالی به کاروان شارلوا و هم تیمی های علی قلیزاده در دقایق آخر بازگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پاس گل علی قلیزاده مقابل «لون بلژیک» | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] لیگ بلژیک علی قلیزاده که از دقایق […]