کد خبر : 5238
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

بیوگرافی کاوه رضایی بازیکن سابق شارلوا بلژیک

بیوگرافی کاوه رضایی بازیکن سابق شارلوا بلژیک

کاوه رضایی را بهتر بشناسید، آشنایی با بیوگرافی کاوه رضایی و زندگینامه، تیمها و سابق باشگاههایی که این بازیکن استقلالی در آن بازی کرده است. به گزارش مارال نیوز، کاوه رضایی متولد سال 1371 بوده و در حال حاضر 30 سال سن دارد. وی اصالتی کرمانشاهی داشته و در اسلام آباد غرب متولد شده است.

کاوه رضایی را بهتر بشناسید، آشنایی با بیوگرافی کاوه رضایی و زندگینامه، تیمها و سابق باشگاههایی که این بازیکن استقلالی در آن بازی کرده است.

به گزارش مارال نیوز، کاوه رضایی متولد سال 1371 بوده و در حال حاضر 30 سال سن دارد. وی اصالتی کرمانشاهی داشته و در اسلام آباد غرب متولد شده است.

او با قد یک متر و 85 سانتی متری در پست تخصصی مهاجم بازی کرده البته توانایی بازی کردن در پست های عقب تر را نیز دارد.

کاوه رضایی

بیوگرافی کاوه رضایی مهاجم سابق شارلوای بلژیک

از جمله باشگاه هایی که کاوه رضایی در ابتدایی ترین سالهای حضور خود در فوتبال حرفه ای و در سالهای دور بازی کرده می توان به باشگاه های فولاد خوزستان، سایپا و ذوب آهن اشاره کرد.

رضایی در فولاد از نظر گلزنی چندان موق عمل نکرد و در 33 بازی تنها یک گل به ثمر رساند اما رفته رفته عملکرد او بهتر نیز شد.

عکسها و زندگینامه کاوه رضایی

عکس هنری زیبا از کاوه رضایی در هوای سرد

سالیان درخشش و خوب کاوه رضایی با استقلال تهران

سالهای حضور کاوه رضایی در استقلال، نقطه عطف زندگی ورزشی کاوه رضایی بود به گونه ای که عملکرد خیره کننده او باعث شد تا به شارلوا منتقل شود و در شارلوا به صورت استثنایی و فوق العاده ظاهر شده و در 43 بازی که برای این تیم انجام داد 19 گل به ثمر برساند که آمار خیره کننده و خوب در سطح مهاجمان طراز اول دنیا می تواند باشد.

زندگینامه کاوه رضایی

کاوه رضایی بازیکن لژیونر ایرانی

او بعد از شارلوا به کلوب بروخه رفت و مدت کوتاهی در آن تیم ماند اما مجددا به شارلوا برگشت و در این تیم مجددا گل کاشت و در 47 بازی باز هم 19 گل به ثمر رساند.

ادهورلی آخرین و جدیدترین باشگاهی بوده که کاوه رضایی در آن بازی کرده است.

جدیدا خبر می رسد که کاوه رضایی در یک قدمی استقلالی شدن بوده و کارهای انتقال او در حال نهایی شدن است. هر چند تا زمانی که قرارداد رسمی امضا نشده نمی توان به صورت رسمی کاوه رضایی را استقلالی دانست اما شنیده ها حاکی از مثبت پیش رفتن مذاکرات دارد.

آاشنایی با کاوه رضایی

شادی بعد از گل کاوه رضایی

با توجه به نیاز مبرم استقلال به وجود ک مهاجم گلزن شش دانگ، در صورت نهایی شدن قرارداد کاوه رضایی خیال ساپینتو سرمربی پرتغالی جدید استقلال تا حدود زیادی می تواند راحت شود.

ازدواج کاوه رضایی

کاوه رضایی ازدواج کرده و متاهل است. وی در سال 96 با یکی از والیبالیست های ملی پوش به نام فرنوش شیخی ازدواج کرده است و آرزوی خوشبختی برای این هافبک مهاجم خوش اخلاق و گلزنی کشورمان داریم.

کاوه رضایی ملی پوش نیز بوده و در 18 بازی ملی که داشته توانسته 4 گل نیز برای تیم ملی فوتبال ایران به ثمر برساند.

رضایی در تیم امید ایران نیز 19 بازی و 11 گل ملی را ثبت کرده است. کاوه رضایی در رده سنی نوجوانان و جوانان نیز در سطح ملی به تیم فوتبال کشورمان دعوت شده بود تا جزو معدود بازیکنانی باشد که در تمامی رده های سنی برای تیم ملی کشورش بازی کرده باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 5
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مهاجم اسبق شارلوا بلژیک کاو… قرار است که در […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بیوگرافی کاوه رض… بلژیک را هم از دست ندهید و بخوانید. […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] استقلال تهران کاوه رضایی با همراهی محمد […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کاوه رضایی مهاجم جدید استقلال تهران که ازشارلوای بلژیک راهی استقلال شده مجددا به تیم سابقش یعنی استقلال برگشته است. […]

trackback
بختیار رحمانی و حمایت از کاوه رضایی همراه با حرف دل | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و هم بازی های کاوه رضایی که اکنون در دو […]