کد خبر : 6853
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

پیشنهاد بشیکتاش به علی قلیزاده جدی تر شد

پیشنهاد بشیکتاش به علی قلیزاده جدی تر شد

علی قلیزاده در یک قدمی پیوستن به بشیکتاش ترکیه، پیشنهادی که از بشیکتاش به صورت جدی و رسمی دریافت شد می تواند در صورت موافقت او و همراه شدن با پیشنهاد مناسب مالی به پیوستن بازیکن ایرانی به بشیکتاش ترکیه ختم شود. به گزارش مارال نیوز، علی قلیزاده هافبک اردبیلی در آستانه یک انتقال بزرگ

علی قلیزاده در یک قدمی پیوستن به بشیکتاش ترکیه، پیشنهادی که از بشیکتاش به صورت جدی و رسمی دریافت شد می تواند در صورت موافقت او و همراه شدن با پیشنهاد مناسب مالی به پیوستن بازیکن ایرانی به بشیکتاش ترکیه ختم شود.

به گزارش مارال نیوز، علی قلیزاده هافبک اردبیلی در آستانه یک انتقال بزرگ اروپایی دیگر پیش از شروع جام جهانی فوتبال قطر قرار گرفته است.

در خبری که از سوی سایت اس اسپور کشور ترکیه اعلام شد بشیکتاشی ها برای به خدمت گیری علی قلیزاده مذاکره با شارلوای بلژیک را شروع کرده اند و برای این کار مبلغ 2 میلیون یورو پیشنهاد دادند.

عکس خوشحالی جالب علی قلی زاده در لباس تیم ملی

علی قلیزاده در یکقدمی بشیکتاش

با وجود تمدید قرارداد علی قلی زاده با باشگاه بلژیکی اما پیشنهاد مناسب بشیکتاشی ها در صورت صلاحدید سران باشگاه شارلوا و همچنین موافقت علی قلیزده می تواند منجر به جدایی او از تیم سابق و پیوستن به تیم نامدار ترکیه ای شود.

علی قلی زاده در حدود 110 بازی گذشته خود برای شارلوا موفق به زدن 20 گل شده بود.

امیرحسین حسین زاده نیز که فصل پیش در استقلال بازی می کرد به شارلوا پیوسته و با این خرید راه برای انتقال قلی زاده به بشیکتاش هموارتر می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
شادمانی دقیقه آخری قلیزاده در ژوپیلر لیگ بلژیک با شارلوا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بازیکن ایرانیش علی قلیزاده یکی از روزهای […]