کد خبر : 31766
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

شرح شکست آرسنال از لیورپول در مرحله سوم جام حذفی/ سومین شکست پیاپی آرتتا

شرح شکست آرسنال از لیورپول در مرحله سوم جام حذفی/ سومین شکست پیاپی آرتتا
شرح باخت تیم فوتبال آرسنال از یورگن کلوپ و لیورپول در مرحله سوم جام حذفی را در مارال نیوز می خوانیم.؛

به گزارش مارال نیوز، سومین شکست پیاپی آرسنال در بازی های اخیر این بار مقابل یورگن کلوپ و لیورپول در دیدار مرحله سوم جام حذفی رقم خورد.

در حالی که آرسنال و لیورپول بر خلاف تیم های دیگر با قرعه سختی در جام حذفی روبرو شده بودند. آنها باید خیلی زود و در شرایطی که دیگر تیم های مدعی با حریفانی ساده که از لیگ های پایین بودند به دلیل مواجه شدن با قرعه مرگ دیدار داشته باشند.

بازی تیم های اول و چهارم لیگ جزیره در مرحله سوم جام حذفی

نبرد تیم های اول و چهارم لیگ جزیره در حالی شکل گرفت که دیگر تیم های مدعی لیگ جزیره به لطف قرعه خوبشان مقابل تیم هایی با سطح پایین از چمپیونشیپ یا لیگهای پایین تر قرار گرفته و با نتایج پرگل و به راحتی مقابل آنها به برد دست یافته بودند.

لیورپول

با این وجود تیمی که می خواهد به قهرمانی برسد نباید در انتظار نام ها باشد و مقابل هر تیمی که قرار می گیرد تنها به برد فکر کند. این اتفاقی بود که لیورپول مقابل آرسنال در تفکرش بود و در نهایت با نتیجه دو بر صفر نیز بر آرسنال غلبه کرد تا راهی دور چهارم مرحله جام حذفی بشود.

عدم استفاده از موقعیت میزبانی برای آرسنال در جام حذفی

آرسنالی ها در شرایطی که در این دیدار میزبان بودند برای بردن راهی زمین شده بودند. آنها حتی در دقایق شروع بازی در دقیقه سوم بازی یک بار توپ را به تیرک دروازه لیورپول زدند و در برگشت و ریباند توپ نیز فرصت باز کردن دروازه را داشتند.

فشار سنگین که در دقایق ابتدایی بازی مقابل لیورپول توسط آرسنالی ها ایجاد شده بود در نهایت در مجموع بازی چندان حفظ نشد.

15 دقیقه عالی در دقایق پایانی برای لیورپول

نقطه قوت این بازی که باعث برد لیورپول شد برگشتن آنها به بازی در 15 دقیقه انتهایی بازی بود. در شرایطی که لیورپول برای دقایق انتهایی بازی برنامه ریزی ویژه ای داشت حملات دامنه داری را روی دروازه آرسنال داشت و یک بار نیز توپ را به تیرک دروازه حریف زدند.

در نهایت روی یک اشتباه مدافع آرسنال و ضربه سر اشتباه گل به خودی یاکوب کیویور در دقیقه 80 باعث برتری یک گله لیورپول شد.

لیورپول آرسنال

لحظه باز شدن دروازه آرسنال در گل اول با گل به خودی

آرسنال که نمی خواست در این مرحله شکست خورده و حذف خورده زودهنگام مسابقات شود سراسر حمله شد. با این وجود تعدد بازیکنان در خط دفاعی لیورپول مانع از طرح ریزی حملات جدی و ایجاد موقعیت خاص برای آرسنال در دقایق پایانی شود.

از سویی دیگر یک ضد حمله سریع باغث شد تا توسط لوئیز دیاز در دقیقه 95 و با شوت سرکش محکم او لیورپول به گل دوم خود نیز برسد و تماشاگران خود را غرق در شادی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها