کد خبر : 32290
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

هیچ بازیکنی به اندازه مسی قدرت ایجاد موقعیت گلزنی ندارد

هیچ بازیکنی به اندازه مسی قدرت ایجاد موقعیت گلزنی ندارد
اسمیت سرمربی نشویل تاکید کرد: هیچ بازیکنی به اندازه مسی قدرت ایجاد موقعیت گلزنی ندارد.؛

گری اسمیت سرمربی تیم نشویل که تیمش قربانی تیزهوشی و قدرت بالای خلق موقعیت لیونل مسی ستاره تیم فوتبال اینتر میامی دررقابت های چمپیونزکاپ کونکاکاف شده اعلام کرد مسی تاثیر زیادی روی سایر بازیکنان تیمش دارد.

سرمربی نشویل که تیمش با نتیجه سه بر یک مقابل اینترمیامی در این رقابتها باخته و از گردونه مسابقات حذف شده ادامه داد: اینتر میامی دارای بازیکن های خوب دیگری هم است ولی هیچ بازیکنی قادر نیست. کاری را که ستاره آرژانتینی در این تیم انجام می دهد را از خود نشان دهد.

گری اسمیت سرمربی تیم نشویل یادآور شد: اطمینان بالایی به تصمیم و همچنین مهارت و تکنیک مسی در بین سایر هم تیمی هایش نیز وجود دارد. به محض این که مسی صاحب توپ می شود دیگر بازیکن ها سریعا خود را در موقعیت حمله قرار می دهند و این مشکل بزرگی برای حریفان ایجاد می کند. چنین نگرشی مشکلات زیادی برای مدافعان و بازیکن هایی که در مقابل مسی حضور دارند خلق می کند چون اکنون با تیمی که دوندگی بالایی مواجه هستند روبرو می شوند که قبل تر از آن به مانند آن برنخورده بودند.

اسمیت سرمربی نشویل تصریح کرد شاید یک یا دو بازیکن فوتبال در لیگ آمریکا چنین اعتمادی را بتواند از هم تیمی خود بگیرد. هیچ بازیکنی با این وجود قدرت ایجاد موقعیت به اندازه لیونل مسی را نخواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها