کد خبر : 1774
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

شرط ورزشی دختر برای ازدواج با ورزشکار معروف

شرط ورزشی دختر برای ازدواج با ورزشکار معروف

شرط ورزشی دختر برای ازدواج با ورزشکار معروف، با شروطی که دختر مورد علاقه چهره معروف ورزشی تعیین کرده و در شبکه یک و دربرنامه زنده اعلام شده آشنا شوید. کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان حامد حدادی که یک مدت است در لیگ برتر بسکتبال کشور چین بازی می کند و در این روزها نیز

شرط ورزشی دختر برای ازدواج با ورزشکار معروف، با شروطی که دختر مورد علاقه چهره معروف ورزشی تعیین کرده و در شبکه یک و دربرنامه زنده اعلام شده آشنا شوید.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان حامد حدادی که یک مدت است در لیگ برتر بسکتبال کشور چین بازی می کند و در این روزها نیز دچار مصدومیت جزئی شده و در ایران تمرینات خود را سپری می کند از شرط جالب همسر خود برای ازدواج برای نخستین بار خبر داد.

این ستاره ملی پوش که به برنامه سلام صبح بخیر شبکه یک دعوت شده بود در گفتگویی که با مجری برنامه داشت ضمن دادن خبر خوبش در خصوص ازدواج؛ از شرط همسرش گفت که او تمایل دارد در خارج از کشور بازی کنم.

البته این را هم حدادی اضافه کرد که همسرش این را هم تاکید کرده که هر کجا شرایطش بهتر بود؛ همان کار را انجام دهد. او همچنین با شکر خدا کردن به خاطر ازدواجش از خوب بودن شرایطش خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها