کد خبر : 1646
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

شرط جالب ازدواج در عقدنامه با منشا اخلاقی و انسانی

شرط جالب ازدواج در عقدنامه با منشا اخلاقی و انسانی

شرط جالب انسانی و اخلاقی برای ازدواج که در عقدنامه بیان شده، از شروط جالب عقدنامه ازدواج با منشا اخلاقی و انسانی می توان به شرط زوج زیر اشاره کرد. معاون سابق رئیس جمهور، معصومه ابتکار در صفحه شخصی خود عکسی از یک عقدنامه خاص و شرط ازدواج یکی از زوجین ایرانی گذاشته و این

شرط جالب انسانی و اخلاقی برای ازدواج که در عقدنامه بیان شده، از شروط جالب عقدنامه ازدواج با منشا اخلاقی و انسانی می توان به شرط زوج زیر اشاره کرد.

معاون سابق رئیس جمهور، معصومه ابتکار در صفحه شخصی خود عکسی از یک عقدنامه خاص و شرط ازدواج یکی از زوجین ایرانی گذاشته و این کار خیر و خوب زوج جوان را اطلاع رسانی کرده است.

اقدام جالب و اخلاقمدارانه این زوج با سواد کردن 10 کودکی که در خطر محرومیت از تحصیل قرار دارند بوده که از شروط ازدواج تعیین شده است.

در روزگاری که برخی از زوجین به دنبال چشم و هم چشمی و بالا بردن میزان سکه و مهریه و جهیزیه و … هستند؛ وجود چنین زوجینی که حتی در شرط ازدواج نیز به کار انسانی و اخلاقی و منشا خیر بودن برای جامعه فکر می کنند؛ غنیمت و بسیار ارزشمند است.

چنین زوجینی و گذاشتن شرط های این چنینی که در مدار محرومیت زدایی، کمک به محرومان و نیازمندان باشد بسیار ارزشمند و زیبا بوده و امیدواریم چنین حرکتهای زیبایی را بیشتر از این  در تمامی بخشها و همچنین مسئله مهم ازدواج ببینیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها