کد خبر : 10020
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

شروع بد والیبال در قهرمانی جهان نباید رقم بخورد

شروع بد والیبال در قهرمانی جهان نباید رقم بخورد

خبر مارال نیوز؛ شروع مناسب با کسب نتایج دلخواه در مسابقات والیبال قهرمانی جهان اهمیت داشته و نباید به مانند جام واگنر که در مقابل لهستان نتیجه را به شکل بدی باختیم؛ در مسابقات جهانی والیبال نیز بدین شکل شروع بدی را تجربه کرده و نتیجه را واگذار کنیم چرا که باخت در بازی اول

خبر مارال نیوز؛ شروع مناسب با کسب نتایج دلخواه در مسابقات والیبال قهرمانی جهان اهمیت داشته و نباید به مانند جام واگنر که در مقابل لهستان نتیجه را به شکل بدی باختیم؛ در مسابقات جهانی والیبال نیز بدین شکل شروع بدی را تجربه کرده و نتیجه را واگذار کنیم چرا که باخت در بازی اول می تواند برای ما گران تمام شده و تمرکز و آرامش را از اردوی تیم بزداید.

میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال بعد از شکست تیم ملی ایران با نتیجه سه بر صفر در لهستان در جام واگنر اعلام کرده که مسابقات واگنر اهمیت داشته اما بایستی تمامی همت خود را به کار ببریم تا چنین آغازی را در رقابتهای مهم قهرمانی جهان نداشته باشیم.

عبادی پور این را هم تاکید کرد که نمی تواند چیزهای زیادی در مورد این دیدار با لهستان بگوید چرا که آن بازی مورد انتظار که می خواستند را نتوانستند به معرض نمایش بگذارند و گاهی چنین اتفاقاتی پیش می آید.

وی همچنین لهستان را کشوری توصیف کرد که به طرفدارانش شهره بوده اما چون بسیاری از بازیکنان ایرانی در این کشور بازی کرده اند بنابراین شرایط مذکور برایشان عادی شده و امروز بر این باورم که به بازی بد خود تیممان نتیجه را واگذار کردیم.

عکسی از دیدار ایران مقابل لهستان در اولین دیدار جام واگنر که با شکست سه بر صفر ایران همراه شد. در این تصویر مثلث ارزشمند و مهره های خوب والیبال کشورمان در یک قابل وادی، عبادی پور و کاظمی را می بینید.

والیبال ایران

والیبالیست های ملی پوش بایستی خود را تا چند روز دیگر مهیای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان 2022 کنند. مسابقاتی که بعد از المپیک مهمترین رویداد والیبال محسوب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها