کد خبر : 6016
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

شکایت امبر هرد از جانی دپ برای چه بود

شکایت امبر هرد از جانی دپ برای چه بود

چرا امبر هرد از جانی دپ مجددا شکایت کرده و دلیل اینکه امبر هرد بعد از شکست در دادگاه می خواهد مجددا علیه همسر سابقش جانی دپ شکایت کند؛ چیست؟ به گزارش مارال نیوز، امبر هرد نمی خواهد که بازنده دادگاه علیه جانی دپ باشد و  با مشورت با وکلای حقوقی خود با با به

چرا امبر هرد از جانی دپ مجددا شکایت کرده و دلیل اینکه امبر هرد بعد از شکست در دادگاه می خواهد مجددا علیه همسر سابقش جانی دپ شکایت کند؛ چیست؟

به گزارش مارال نیوز، امبر هرد نمی خواهد که بازنده دادگاه علیه جانی دپ باشد و  با مشورت با وکلای حقوقی خود با با به جریان انداختن مجدد شکایت؛در صدد است تا غرامتهایی که به جانی دپ داده را پس بگیرد.

عکسی از چهره پیروز دادگاه امبر هرد و جانی دپ

قیافه جالب جانی دپ

بعد از دعوای حقوقی ادامه دار و پایانی ناپذیر امبر هرد و جانی دپ که به صورت ویدیویی نیز رسانه ای شده و هواداران این دو. چهره هالیوودی در جریان تمامی امر قرار گرفته بودند، بالاخره حکم قاضی اعلام شد و در پی آن جانی دپ برنده این محاکمه عنوان شد.

در پایان رای دادگاه امبر هرد به پرداخت مبلغ هنگفت 15 میلیون دلار غرامت محکوم شده بود و این درحالی بود که امبر هرد تنها در یک دعوای حقوقی خود پیروز شده و تنها غرامت 2 میلیون دلاری از جانی دپ گرفته بود.

امبر هرد و جانی دپ

تبرئه از دادگاه جانی دپ و رد اتهامات

جانی دپ در دعوای حقوقی خود توانسته بود ثابت کند که همسرش را کتک نزده و او را آزار نداده است.

سه دعوای حقوقی و مورد اتهامی بین امبر هرد و جانی دپ در جریان بود که در دو مورد مهم آن جانی دپ پیروز شده و در یک مورد نیز دادگاه حق را به امبر هرد داد.

هواداران جانی دپ نیز از این اتفاق خوشحال بوده و حتی در تلاش برای هر گونه قطع همکاری کارگردان های مطرح دنیا و کم کار کردن امبر هرد برای ساخت فیلمهای جدید نیز بودند.

شکایت امبر هرد از جانی دپ برای چه بود

امبر هرد قصد کوتاه آمدن از جانی دپ را ندارد

حالا وکلای امبر هرد می خواهند مجددا شکایتی را علیه جانی دپ شکل دهند و در این شکایت خواستار 8 میلیون دلار غرامت از جانی دپ هستند.

دلیل شکایت مجدد امبر هرد از جانی دپ نیز استفاده از شاهد اشتباهی و غیرمرتبط با موضوع در هیئت منصفه دادگاه است تا بدین شکل با طرح این دعوای حقوقی؛ در تلاش باشند تا انتقام خود از جانی را بگیرند.

چهره ناراحت و درهم امبرهرد در دادگاه قبلی

اشک و ناراحتی امبر هرد

امبر هرد بعد از شکست حقوقی سنگین خود برای مدتی در منزل لاکچری خود اقامت گزیده بود و حالا بعد از سپری کردن چند هفته در آنجا، می خواهد مجددا از حقوق خود دفاع کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کرده که بایستی امبر هرد تقاضای خود برای […]

trackback
دعوای پیکه و شکیرا رنگ و بوی مادی به خود گرفت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] حقوقی جانی دپ و امبر هرد توصیف […]

trackback
سایت کرواسی شکایت برانکو از قرمزها را رسانه ای کردند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نیز بازتابی از شکایت انجام یافته […]