کد خبر : 11797
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

چه بازیکنانی برای تولد اسکوچیچ پیام تبریک دادند

چه بازیکنانی برای تولد اسکوچیچ پیام تبریک دادند

پیام تبریک اندک بازیکنان ملی پوش برای اسکوچیچ به دلیل تولدش باعث شد تا بار دیگر شائبه عدم محبوبیت وی دربازیکنان تیم ملی و یا نداشتن میانه نه چندان خوب با این مربی مطرح شود. سرمربی اهل کرواسی تیم ملی که روز گذشته تولدش بود، تنها با استوری تبریک تولد سردار آزمون و وحید امیری

پیام تبریک اندک بازیکنان ملی پوش برای اسکوچیچ به دلیل تولدش باعث شد تا بار دیگر شائبه عدم محبوبیت وی دربازیکنان تیم ملی و یا نداشتن میانه نه چندان خوب با این مربی مطرح شود.

سرمربی اهل کرواسی تیم ملی که روز گذشته تولدش بود، تنها با استوری تبریک تولد سردار آزمون و وحید امیری مواجه شد و دیگر بازیکنان به او پیام تبریک اینستاگرامی که پیش تر از این در بین آنها معمول بود، نگذاشتند.

در خبری که خبر آنلاین در سایت خود اعلام کرده بسیاری از بازیکنان تیم ملی علاقه زیادی به تبریک تولد در صفحه شخصی خودشان در اینستا دارند و روزانه تقریبا برای دوستان و آشنایان خود استوری هایی را برای تبریک گفتن می گذارند اما فعلا این بازیکنان ترجیح را بر این گذاشتند که در مقابل تولد اسکوچیچ سکوت کنند.

با توجه به انتخاب مهدی تاج و همچنین پستی که کی روش در صفحه شخصیش گذاشت، به نظر می رسد آینده نیمکت تیم ملی به شکل دیگری رقم زده شود البته باید روزهای آتی و نظر نهایی رئیس فدراسیون و کمیته فنی نیز باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها