کد خبر : 18793
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲

فیلیکس سانچز: با تمام وجود مقابل هلند بازی می کنیم

فیلیکس سانچز: با تمام وجود مقابل هلند بازی می کنیم

فیلیکس سانچز سرمربی تیم ملی قطر بعد از پایان بازی با سنگال اعلام کرد بایستی با تمام وجود در مقابل آخرین حریف خود در جام جهانی بازی کنیم. سرمربی تیم ملی فوتبال قطر اعلام کرد بازیکنانش مقابل سنگال عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. بایستی از آنها قدردانی کنم. با وجود اینکه بازی را

فیلیکس سانچز سرمربی تیم ملی قطر بعد از پایان بازی با سنگال اعلام کرد بایستی با تمام وجود در مقابل آخرین حریف خود در جام جهانی بازی کنیم. سرمربی تیم ملی فوتبال قطر اعلام کرد بازیکنانش مقابل سنگال عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. بایستی از آنها قدردانی کنم. با وجود اینکه بازی را خوب ادامه می دادیم ولی نتیجه به سود ما تمام نشد.

فیلیکس سانچز سرمربی موفق قطری ها که البته در جام جهانی چندان موفق ظاهر نشده؛ اعلام کرد: جام جهانی به اتمام خواهد رسید اما آنچه که پایان نمی شود فوتبال بوده و در آینده باید درخشید.

این سرمربی پیش تر از این توانسته بود با قطر به عنوان قهرمانی جام ملتهای آسیا برسد. آنها در سودای تکرار موفقیتشان و حداقل صعود از گروه در جام جهانی بودند. البته این اتفاق رقم زده نشد تا قطری ها به اتمام کار خود در جام جهانی برسند.

این حذف زودهنگام قطر از جام جهانی مطمئنا برای کشوری که سرمایه گذاری کلانی انجام داده بود نمی تواند خوشایند باشد. البته باید این را هم در نظر گرفت که قطر اولین تجربه جام جهانی خود را داشت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بیوگرافی فلیکس سانچز باس سرمربی سابق قطر و گزینه ایران | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ایران فلیکس سانچز باس به همراه […]