کد خبر : 6250
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۵۹

صاحب پیراهن شماره 7 پرسپولیس مشخص شد

صاحب پیراهن شماره 7 پرسپولیس مشخص شد

شماره 7 بایگانی شده پرسپولیس که سالها در تن علی پروین بود، در سال 1401 صاحب جدیدش را پیدا کرد تا این لباس از بایگانی بودن در بیاید. به گزارش مارال نیوز، شماره پیراهن های خاص که در تن بازیکنان و افراد خاص باشند، بایگانی شده و برای همیشه به هیچ بازیکن و ورزشکاری داده

شماره 7 بایگانی شده پرسپولیس که سالها در تن علی پروین بود، در سال 1401 صاحب جدیدش را پیدا کرد تا این لباس از بایگانی بودن در بیاید.

به گزارش مارال نیوز، شماره پیراهن های خاص که در تن بازیکنان و افراد خاص باشند، بایگانی شده و برای همیشه به هیچ بازیکن و ورزشکاری داده نمی شوند. برای مثال در همین چند هفته پیش باشگاه پیکان اعلام کرد به سبب سالها حضور سعید معروف در تیم والیبال پیکان، شماره این بازیکن بایگانی شده و در اختیار کسی قرار داده نخواهد شد. در دنیای فوتبال نیز نمونه این اتفاقات کم اتفاق نیافتاده است.

حالا در باشگاه پرسپولیبس تهران نیز به دلیل احترام، کاریزما و سالها خدمت علی پروین در کسوت بازیکن و مربی، شماره 7 بایگانی شده و در اختیار هیچ بازیکنی قرار نمی گرفت تا اینکه مجددا با برگشت سروش رفیعی به پرسپولیس و با کسب اجازه از علی پروین، شماره 7 در اختیار سروش قرار خواهد گرفت.

سروش رفیعی چند سال پیش نیز لباس علی پروین را می پوشید. بعد از گفتگوی رفیعی با پروین، این پیشکسوت فوتبال ضمن اجازه دادن برای پوشیدن شماره 7 باشگاه پرسپولیس به وی بابت حضور مجدد در این باشگاه پرافتخار تبریک گفته و آرزوی موفقیت نیز کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جریان تمرینات پرسپولیس باعث ایجاد مشکل […]