کد خبر : 13234
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

اشاره زیرکانه رسانه پرتغالی به دو چهره آشنا

اشاره زیرکانه رسانه پرتغالی به دو چهره آشنا

اشاره زیرکانه و خاص رسانه و سایت فعال در حوزه ورزش پرتغال به دو چهره آشنا در کشور خودشان؛ سایت پربازدید پرتغالی به صورت زیرکانه و البته تحلیل زیبا و به نظر درستی از دو چهره ای که برای پرتغالی ها بسیار آشناست نام برده و در سایت خود به توضیح در این خصوص پرداخته

اشاره زیرکانه و خاص رسانه و سایت فعال در حوزه ورزش پرتغال به دو چهره آشنا در کشور خودشان؛ سایت پربازدید پرتغالی به صورت زیرکانه و البته تحلیل زیبا و به نظر درستی از دو چهره ای که برای پرتغالی ها بسیار آشناست نام برده و در سایت خود به توضیح در این خصوص پرداخته است.

در این مطلب به کارلوس کی روش پرتغالی که جدیدا جانشین مرد کروات موفق یعنی دراگان اسکوچیچ شد اشاره گردیده و همچنین از خاص و کلیدی بودن مهدی طارمی دیگر بازیکنی که به خوبی در پرتغال شناخته شده هست و طرفداران زیادی را نیز در بندر پورتو دارد، اشاره شده و در آن از مهره کلیدی بودن طارمی برای کی روش سخن گفته شده است.

یاد کردن از دو چهره شناخته شده در پرتغال در تیم ملی فوتبال ایران و ارائه تحلیل در این خصوص با بازتاب خاص و مثبتی بین دنبال کنندگان ورزش این کشور همراه شده است.

اشاره زیرکانه رسانه پرتغالی به دو چهره آشنا

با دعوت طارمی برای حضوردر اردوی اتریش و بازی دوستانه با دو تیم راه یافته به جام جهانی اروگوئه و سنگال باید منتظر درخشش و نحوه عملکرد طارمی در این تقابلهای حساس باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
گل دقیقه 100 طارمی برای تساوی پورتو | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از لیگ برتر پرتغال دیشب ساعت نه و […]