کد خبر : 12802
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

صحبتهای سرمربی تیم انگلیسی به مانند سیاستمداران

صحبتهای سرمربی تیم انگلیسی به مانند سیاستمداران

در نشست خبری صحبتهای جالب توجه یورگن کلوپ سرمربی مطرح انگلیسی تیم لیورپول مقابل آژاکس در لیگ اروپا به مانند سیاستمداران زرنگی بود که دوست نداشت صحبت و حرفی بزند که در آن شرایط تیمش به خطر افتاده و سرنخی برای تاکتیک بهتر تیم مقابل بدهد. از این رو که هر حرف مربی در خصوص

در نشست خبری صحبتهای جالب توجه یورگن کلوپ سرمربی مطرح انگلیسی تیم لیورپول مقابل آژاکس در لیگ اروپا به مانند سیاستمداران زرنگی بود که دوست نداشت صحبت و حرفی بزند که در آن شرایط تیمش به خطر افتاده و سرنخی برای تاکتیک بهتر تیم مقابل بدهد.

از این رو که هر حرف مربی در خصوص بازی دادن یا ندادن به بازیکنان خاص یا نوع چینش و ترکیب می تواند مورد سوء استفاده حریف و کادر فنی تیم مقابل قرار گرفته و چینش و ذهنیت بازیکنان حریف نیز تغییر یابد، بنابراین یورگن کلوپ تمام تلاش خود را به کار بست تا در کنفرانس خبری خود سرنخی به حریف ندهد و مانند سیاستمداران عمل کند.

خود یورگن کلوپ نیز صراحتا به این موضوع اشاره کرد و گفت دوست ندارد با زدن حرفها و دادن سر نخ هایی کار تیم مقابل را آسان تر کند و تیم ما مجبور نیست که پیش از بازی برای خبرنگاران تیتر بسازد و ما وظیفه داریم با عملکرد خوبمان پس از مسابقه تیتر های مثبتی را بسازیم البته این را هم قبول می کنیم که تیممان تیم با ثباتی تا کنون نبوده است.

صحبتهای سرمربی تیم انگلیسی به مانند سیاستمداران

شاگردان کلوپ در خصوص باخت 4 بر 1 تیمش مقابل ناپولی نیز توضیح خاصی نداد و گفت که بازیکنانمان می دانند که چه چیزی در زمین اتفاق افتاد و این را هم می دانند که من از آنها برای بازی دوم لیگ قهرمانان مقابل آژاکس چه چیزی می خواهم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها