کد خبر : 3488
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

رکوردهای عجیب در مسافرت های تعطیلات خرداد ثبت شد

رکوردهای عجیب در مسافرت های تعطیلات خرداد ثبت شد

رکوردهای عجیب در سفرهای تعطیلات خرداد ثبت شد. آمارهایی که حاکی از افزایش کم سابقه شمار مسافران به شهرهای گردشگرخیز کشور خبر می دهد. به گزارش مارال نیوز، تعطیلات نیمه خرداد و مصادف شدن 14 و 15 خرداد با روزهای شنبه و یکشنبه، این فرصت را برای انجام مسافرتهای برون شهری خیلی از خانواده ها

رکوردهای عجیب در سفرهای تعطیلات خرداد ثبت شد. آمارهایی که حاکی از افزایش کم سابقه شمار مسافران به شهرهای گردشگرخیز کشور خبر می دهد.

به گزارش مارال نیوز، تعطیلات نیمه خرداد و مصادف شدن 14 و 15 خرداد با روزهای شنبه و یکشنبه، این فرصت را برای انجام مسافرتهای برون شهری خیلی از خانواده ها فراهم کرد.

با توجه به اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه نیز در بسیاری از مراکز تعطیل محسوب می شوند، بنابراین فرصت 4 روزه تعطیلات امکان خوبی برای گردش فراهم کرد.

البته بماند که انجام مسافرت در چنین روزهایی با سختیهای خاص خودش نیز همراه بوده و ترافیکهای چندین ساعته را بسیاری از مسافران به جان خریدند.

افزایش 60 درصدی مسافرت ها

افزایش بیش از شصت درصدی مسافرت ها در تعطیلات نیمه خرداد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از رکوردشکنی جالب و عجیب مسافرتها خبر می دهد.

سفرهای برون شهری که در تعطیلات نیمه خرداد رکورد جدیدی از خود برجای گذاشت.

با اعلام مرکز مدیریت راههای کشور در روز گذشته بیش از دو میلیون و دویست هیجده هزار خودرو از محورهای مواصلاتی عبور کردند.

بیشترین سفرهای برون شهری در این مدت نیز مربوط به روز پنجشنبه با ثبت بیش از دو میلیون و 439 هزار تردد بود که در نوع خود کم سابقه است.

صبوری و توجه به مقررات راهنمایی رانندگی در سفرها با وجود شلوغی بیش از حد جاده ها با افزایش مسافرتها و همچنین رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز از جمله ضرورتهای مهم برای پرهیز از هر گونه بروز حادثه در جاده های کشور است.

مطالب مرتبط: فوت خانواده مجری تلویزیونی بر اثر سانحه تصادف سفر برون شهری، عکس تصادف وحشتناک دو پراید؛ و همچنین واژگونی اتوبوس در مشهد را نیز می توانید در بخش حوادث مارال نیوز مطالعه کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
از کدام کشورهای جهان بیشتر به ایران سفر می کنند/ آمار توریست ها در کشور | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] است با میزان مسافرت و مسافران خارجی […]

trackback
رکورد بد اریک هالند در تقابل با یک تیم | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] با سن کمی که دارد رکوردهای زیبا و بزرگی را […]