کد خبر : 27315
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

صعود گام به گام یوونتوس به رتبه های بالاتر بعد کسر امتیاز

صعود گام به گام یوونتوس به رتبه های بالاتر بعد کسر امتیاز
یوونتوس به رتبه های بالاتر بعد کسر امتیاز در حال صعود است و این با شاهکار مکس آلگری در حال وقوع است.؛

بعد از کسر 15 امتیاز از یوونتوس آنها بار دیگر خود را احیا کرده و آرام آرام یوونتوس در حال صعود به رتبه های بالاتر است.یوونتوس به رتبه های بالاتر بعد کسر امتیاز در حال صعود است و این با شاهکار مکس آلگری در حال وقوع است.

تیم فوتبال یوونتوس در چارچوب هفته 28 سری آ ایتالیا دیشببه مصاف هلاس ورونا رفت. هلاس ورونا که در جدول سری آ در موقعیت چندان مناسبی قرار نگرفته و در رتبه 18 از مجموع 20 تیم قرار دارد، بازی خوبی مقابل یوونتوس از خود به نمایش گذاشت.

یوونتوس گزینه اصلی کسب سهمیه اروپا شد

البته در نهایت یوونتوس در این دیدار با یک گل از سد هلاس ورونا عبور کرد. تنها گل یوونتوس توسط مویزه کین به ثمر رسید. با این برد یوونتوسی که بعد کسر امتیاز در رتبه های میانی جدول داشت به امتیاز 44 رسید. حالا آنها را می توان به عنوان گزینه اصلی کسب سهمیه اروپا نیز دانست

بهبود رتبه یوونتوس در سری آ بعد کسر امتیاز

حالا آنها فاصله چندان ریادی تا رسیدن به سهمیه و امتیاز کسب سهمیه لیگ قهرمانان و یا لیگ اروپا ندارند. یوونتوس اکنون با یک بازی بیشتر 44 امتیازی بوده و رتبه 7 سری آ را دارد.

این در شرایطی است که آث میلان و آ اس رم با یک بازی کمتر از یوونتوس تنها 3 و 4 امتیاز بیشتر از یوونتوس دارند. بنابراین این اختلاف امتیاز قابل جبران به نظر می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها