کد خبر : 5182
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

چگونه می توانیم وام فرزندآوری برای تولد نوزاد دریافت کنیم

چگونه می توانیم وام فرزندآوری برای تولد نوزاد دریافت کنیم

چگونه می توانیم وام فرزندآوری دریافت کنیم و شرایط برخورداری از وام قرض الحسنه تولد نوزاد برای والدین چگونه بوده و چه مقدار وام با چه میزان سود و کارمزد برای فرزندآوری توسط بانکها اعطا می شود. پاسخ به این سوال که مراحل دریافت وام فرزندآوری چگونه بوده و با داشتن چه مدارک و شرایطی

چگونه می توانیم وام فرزندآوری دریافت کنیم و شرایط برخورداری از وام قرض الحسنه تولد نوزاد برای والدین چگونه بوده و چه مقدار وام با چه میزان سود و کارمزد برای فرزندآوری توسط بانکها اعطا می شود.

پاسخ به این سوال که مراحل دریافت وام فرزندآوری چگونه بوده و با داشتن چه مدارک و شرایطی می توان اقدام به دریافت وام برای تولد فرزند کرد را در مارال نیوز می توانید مطلع شوید..

برای دریافت وام فرزندآوری باید ابتدا در سامانه اینترنتی درنظر گرفته شده برای اعطای وام تولد نوزاد و فرزندآوری ثبت نام کرد.

وام فرزندآوری مدارک شرایط و مبلغ وام

چگونه می توانیم وام فرزندآوری برای تولد نوزاد دریافت کنیم

برای این کار نیاز به داشتن اصل و کپی مدارک تمامی صفحات شناسنامه پدر و فرزند، اصل و کپی کارت ملی پدر، داشتن کد پستی، ارائه آدرس کامل منزل و همچنین نوشتن کد 10 رقمی که از سوی سامانه ارسال می شود هستید.

بعد از طی کردن این مراحل و بعد از 12 روز کاری بایستی به شعبه مربوطه برای تشکیل پرونده و نهایی شدن کار دریافت وام فرزندآوری اقدام کرد.

میزان مبلغ وام فرزندآوری چقدر است؟

با مصوبات انجام یافته و تصویب نهایی مذکور برای جوان سازی جمعیت میزان اعطای مبلغ وام برای تولد نوزاد، برای فرزند اول 20 میلیون تومان، فرزند دوم 40 میلیون تومان، سوم 60 میلیون تومان، چهارم 80 میلیون تومان و پنجم به بعد نیز 100 میلیون است.

مبلغ وام که برای فرزندآوری می کند

میزان مبلغی که برای وام می دهند چقدر است

چه کسانی می توانند وام فرزندآوری دریافت کنند

پدران فرزندانی که نوزاد آنها از اول فروردین سال 1400 به بعد به دنیا آمدند نهایتا تا دو سال بعد از تاریخ تولد فرزند برای ثبت نام دریافت وام قرض الحسنه می توانند اقدام کنند.

کارمزد سود وام فرزندآوری چقدر است؟

سود بانکی یا کارمزد اعطایی به این وام فرزندآوری نهایتا 4 درصد سالیانه است و نحوه پرداخت و قسط بندی وام تولد نوزاد نیز بر اساس اعتبارسنجی و میزان توانایی متقاضی است.

چند ضامن برای وام فرزندآوری نیاز است؟

داشتن یک ضامن معتبر و همچنین اخذ سفته از دریافت کننده وام از جمله ضرورت های اعطای این وام می باشد.

البته این موضوع و اعطای وام فرزندآوری دارای یک استثنا نیز می باشد و این تسهیلات به والدینی تعلق می گیرد که نرخ باروری در شهرستان مربوطه محل تولد پدر یا فرزند بیشتر از 2.5 نباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] […]