کد خبر : 31543
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۳۹

ضربه سر مهار نشدنی شیر پارسی در سری آ مقابل لچه

ضربه سر مهار نشدنی شیر پارسی در سری آ مقابل لچه
در دیدارهای این هفته سری آ ایتالیا در نهایت سردار آزمون نیز موفق به گلزنی شد. با باز کردن دروازه لچه سردار اولین گل سری آ خود را توانست به ثمر برساند؛

در دیدارهای این هفته سری آ ایتالیا در نهایت سردار آزمون نیز موفق به گلزنی شد. با باز کردن دروازه لچه سردار اولین گل سری آ خود را توانست به ثمر برساند.

در شرایطی که سردار در بازی های قبلی آ اس رم فرصت چندان زیادی برای بازی و گلزنی پیدا نمی کرد. اما مقابل لچه از این فرصت برخوردار شد که دقایق بیشتری در زمین باشد.

او از دقیقه 72 با حسام عوار تعویض شد تا از فرصت حدودا 20 دذقیقه ای برای نشان دادن قابلیت های خود برخوردار شود. در نهایت نیز در نشان دادن قابلیت های خود موفق بود. او یکی از گل های آ اس رم را نیز به ثمر رساند.

آ اس رم سردار آزمون

شرح گل اولین گل سردار آزمون در سری آ ایتالیا

سانتر دیدنی و بسیار خوب و دقیق انجام یافته توسط نیکولا زالونسکی را سردار آزمون با ضربه سر دیدنی خود در دقیقه 90 وارد دروازه حریف کرد.

ضربه سر محکم و دیدنی که هرگز قابل مهار نبود. این ضربه سر سر بیشتر شبیه به یک شوت بود تا مهار آن برا دروازه بان نیز سخت باشد.

در شرایطی که لچه در خانه رمی ها تا دقیقه 90 با یک گل جلو بود اما گل دقیقه 91 سردار آزمون باعث شد تا کار به تساوی کشیده و در ادامه رمی ها با شرایط بهتری نیز کار را دنبال کنند. آنها که روحیه مناسبی نیز داشتند در نهایت توسط روملو لوکاکو در دقیقه 93 به گل برتری رسیدند تا از لچه هر سه امتیاز بازی را گرفته و در نهایت با نتیجه دو بر یک پیش بیافتند.

در این بازی روملو لوکاکو در دقایق ابتدایی نیمه نخست یک ضربه پنالتی را نتوانست به گل تبدیل کند. پونتوش آلمکوئیست زننده تنها گل لچه در دقیقه 71 این بازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها