کد خبر : 31684
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

حمله برق آسای بولونیا مقابل رم/ شب تلخ مورینیو با شکست خارج از خانه

حمله برق آسای بولونیا مقابل رم/ شب تلخ مورینیو با شکست خارج از خانه
در مدت زمان حضور سردار در ترکیب رم وی فرصت چندانی برای گلزنی نداشت. اما توانست یک پاس گل خوب به هم تیمی خود بیاندازد که البته آن تبدیل به گل نشد.؛

آ اس رم در هفته شانزدهم لیگ سری آ ایتالیا در خارج ازخانه با دو گل مغلوب بازی منظم بولونیا شد. دیداری که در آن حملات برق آسایی از بازیکنان بولونیا شاهد بودیم و نشان دادند برای کسب سه امتیاز به میدان آمده اند.

بازی که در آن بولونیا با دو گل به برتری رسید.با این برد بولونیا 28 امتیازی شده و در جایگاه چهارم رتبه خود را تحکیم بخشید. آ اس رم نیز با 25 امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت.

گلهای بولونیا مقابل رم با یک حمله سریع و یک گل به خودی

نیکولا مورو اولین گل بازی را برای بولونیا در دقیقه 38 به ثمر رساند. حمله برق آسایی که بازیکنان بولونیا با پاس های خوب داشتند در نهایت توپ کات بک انداخته شده به نیکولا مورا رسید. او نیز با ضربه ای سر ضرب در محوطه جریمه بولونیا را در نیمه اول پیش انداخت.

با شروع نیمه دوم باز هم بولونیا سراپا حمله بود تا در جریان حمله آنها راسموس کریستنستن که برای دفع توپ تکل زده بود به اشتباه دروازه خود را باز کند.

گل به خودی که راسموس کریستنستن به دروازه خود زد تا در ادامه با نتیجه دو بر صفر بولونیا سه امتیاز حساس مسابقه را از آن خود کند.

شرح دقایق حضور سردار در ترکیب رم مقابل بولونیا به عنوان بازیکن تعویضی

در این دیدار سردار آزمون از دقیقه 63 فرصت حضور در بازی را به دست آورد. او که پیش از این با مصدومیت خفیفی نیز مواجه شده بود با صلاحدید ژوزه مورینیو توانست مجوز حضور در زمین را پیدا کند.

در مدت زمان حضور سردار در ترکیب رم وی فرصت چندانی برای گلزنی نداشت. اما توانست یک پاس گل خوب به هم تیمی خود بیاندازد که البته آن تبدیل به گل نشد.

همچنین در آخرین دقایق بازی سردار آزمون در موقعیت تقریبا تک به تک قرار گرفته بود که جان لوکومی مدافع بولونیا مجبور به انجام خطا شد.

البته خطای انجام شده با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا داور به علت خطا روی سردار این مدافع را اخراج کند. هر چند با رفتن این صحنه به وی ای آر در نهایت داور نظر خود رابرگرداند. چرا که آزمون در این صحنه در موقعیت آفساید قرار داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها