کد خبر : 4619
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

لیست فنی ترین و بهترین بازیکنان فوتبال در آسیا به ترتیب

لیست فنی ترین و بهترین بازیکنان فوتبال در آسیا به ترتیب

لیست فنی ترین و بهترین بازیکنان فوتبال در آسیا به ترتیب چه کسانی هستند و آیا بازیکنان تیم ملی ایران در لیست بهترین های آسیا هستند؟ به گزارش مارال نیوز، یکی از مجلات معتبر ورزشی بین المللی به نام «فورفورتو» لیست بهترین بازیکنان آسیا را که از نظر فنی، مهارتی در بالاترین سطح بودند را

لیست فنی ترین و بهترین بازیکنان فوتبال در آسیا به ترتیب چه کسانی هستند و آیا بازیکنان تیم ملی ایران در لیست بهترین های آسیا هستند؟

به گزارش مارال نیوز، یکی از مجلات معتبر ورزشی بین المللی به نام «فورفورتو» لیست بهترین بازیکنان آسیا را که از نظر فنی، مهارتی در بالاترین سطح بودند را ارائه کرد.

در این لیست و در صدر آن سون هیونگ مین بازیکن تیم ملی کره و تاتنهام قرار دارد.

اما نقطه قابل توجه و باعث افتخار برای ایرانیها قرار گرفتن دو ایرانی یعنی مهدی طارمی و سردار آزمون در جایگاه دوم و سوم بهترین بازیکنان آسیا هستند.

طارمی از باشگاه پورتو و آزمون از بایرن لورکوزن در جایگاه دوم و سوم بهترینها قرار دارند.

در جایگاه های بعدی فنی ترین و بهترین بازیکنان قاره کهن نیز به ترتیب سلمان الدوساری؛ اکرم عفیف، واتورو اندو، تاکهیرو تومیاسو، المعز علی، الدور مراتدوف و علی مبخوت اماراتی قرار دارند.

تیم ملی فوتبال ایران با داشتن چنین ذخایر ارزشمند کیفی و فنی، مطمئنا می تواند در جام جهانی نیز بدرخشد.

ایران هم اکنون در رنکینگ فیفا در صدر بهترین تیمهای آسیایی قرار گرفته است و از سویی دیگر نام دو بازیکن ملی پوش ما نیز در صدر بهترین بازیکنان آسیا هست.

علاوه بر آن کلی بازیکن جویای نام و باانگیزه نیز در تیم ملی وجود دارد که هر یک می تواند تبدیل به ستاره رخشان تیم ملی در جام جهانیی 2022 دوحه قطر شده و برای افتخارآفرینی کشورمان تلاش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] زبان متفاوت، به فوتبال شخصیت دادی. […]